Bukefalos 28 år!

"Var är gilla-knappen?"

Sv: "Var är gilla-knappen?"

En "plus ett" knapp skulle inte skada... Lätt att lägga till och effektiv för medlemmarna.
 
Sv: "Var är gilla-knappen?"

Nu har den retoriska (hoppas jag verkligen) frågan blivit så vanlig att jag i alla fall måste föreslå att något görs.

Mina förslag:
1) Gör en snygg programmering som automatiskt raderar inlägg som frågar efter gilla-knappar.
2) Gör en gilla-knapp som de Facebookbesatta kan använda. Gärna utan att knapptryckningen registreras som ett nytt inlägg i tråden, eftersom man då kan tro att någon har skrivit något intressant och luras att öppna den.
Ja var är knappen nånstans. Börjar tröttna på att skriva "Trycker på gilla knappen" :crazy:
 
Sv: "Var är gilla-knappen?"

Varför ska Facebook kopieras ? Och att folk har anammat det som standard är än mer tragiskt .
 
Sv: "Var är gilla-knappen?"

När det gäller gilla-knappar så kan jag lova att det kommer i samband med ett byte av forumsystem, när det bytet kommer är betydligt svårare att sia om, jag har utlovat det tidigare men av olika skäl ansett det lämpligt att vänta. Jag skulle dock gärna se att det kunde genomföras i år och gärna innan hösten.

Nu är hösten här Gunnar!
Men bevare mig väl! Jag vill INTE ha någon gilla-funktion! Det kommer att i heta diskussionstrådar användas som en 'för eller emot'-indikaton utan dess like, inte alltid på ett bra sätt. Och är gillafunktionen kopplad till delning på facebook så...nej tack! :crazy:
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag har en sheltie, och sheltie är "min ras" sedan årtionden. Det jag gillar är storleken och att de är alerta och lättlärda. Men jag...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
8 860
Senast: lilstar
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
14 481
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 106
Senast: bollen__
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
68 573
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp