Var hittar jag Fn tangenten?

Congeria

Trådstartare
Har krångel med en laptop och hittade ett tips där man skulle klicka Fn+F7. Men jag vet inte ens vad Fn är för något och kan inte hitta något svar på Google :o

Sv: Var hittar jag Fn tangenten?

På min siemens sitter det en Fn-tangent nere i västra hörnet och en nästan längst ner i högra hörnet. Många knappar har flera funktioner och för att komma åt funktion nummer 2 behöver man hålla ner Fn samtidigt som man trycker på tangenten.

Sv: Var hittar jag Fn tangenten?

Min Fn sitter nere i vänstra hörnet. Fn och alla kommandon den kan göra är dessutom i blå färg gentemot de vanliga tecknen som är vita.

Liknande trådar

IT & mobiler Hjälp... Har castat från min telefon till TVn för ett par timmar sedan utan problem. Men nu när jag skulle starta ett program händer det... 6 7 8
Svar
140
· Visningar
6 767
Senast: Happimess
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
742
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
2 162
Senast: Cattis_E
·
Småbarn Sonen har ett stort behov av att utforska med händerna/känselsinnet. Han vill klämma, känna, bygga, plocka, hälla och skruva. Har han...
Svar
17
· Visningar
1 088

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka