Vår katt ska föda!

L

Lisa-trido

Vi har två katter, båda går ut och in som dom vill. Nu är det så att den ena är gravid men vi vet inte när hon blev det.
Hon börjar bli riktigt tjock och slö, och det sparkar ordentligt där inne. :laugh:
Vad är symptom på att katten ska föda? Hon lägger sig och vilar mitt på golvet som om hon inte orkar gå längre. När hon ligger i soffan så ligger hon alltid på sidan med magen "uppåt". Hur vet man när hon ska föda?
 
Sv: Vår katt ska föda!

Det är väl svårt att veta exakt när katten ska föda.Men det är bäst att hålla henne inne nu så att hon inte gömmer kattungarna utomhus någonstans.
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag frågade om råd på fb om min ena katt som uppvisar aggressivt beteende ibland. Fick en kommentar och sen låstes tråden. Folk blev...
2
Svar
35
· Visningar
3 040
Senast: MJLee
·
Hundhälsa Ska ringa veterinär och boka tid imorgon för kontroll men tänkte kolla här först. Kanske bara jag som är lite nojig. Min bostonterrier...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 680
Senast: Diabetikern
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 106
Senast: Skjøldur
·
Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
1 188
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp