Var köper ni era schabrak?

A

Axelle

Har tröttnat på Börjes och Hööks tämligen magra lager med dressyrschabrak och letar nu efter en internetbutik där man kan beställa snygga dressyrschabrak av bra kvalité. Vore ett + om man dessutom kan beställa brodyr... Så har ni några tips?


:banana: Sandra :banana:
 
Du kan gå in på Hippomarket, där har dom Mia's RS Schabrak och du kan beställa brodyr.

Har har du en länk : http://www.hippomarket.com/asp/artikel.asp?id=MRS107&i=K30&r=Schabrak

Färgerna i fältet anger först, färgen på schabraket och sedan färg på passpolaen och sedan färg på kantbandet. Jag tycker Marin/Guld/marin och marin/gul/marin är snyggast.

I fälten kan du välja sedan om du vill ha 16 eller 17" dressyr eller allround. Lycka till...
 
Equiline, Hansbo, Mia's
Börjes har oxå Mia-shabrak men bara i affären, o en del Hansbo ibland

Henrikssons har Hansbo osv
 
I närmaste ridsportbutik (eller ja..hööks är närmast, men näst närmast då :D.) Köpte senast ett mörkmörkmörk blå/svart schabrak i sammet med två "snurrade" trådar i marin & silver i kanten. Skitsnyggt!
Nu har jag bara lite problem med att hitta matchande lindor..
 
Vet du om allroundschabraken är långa i modellen? En del allroundschabrak som jag köpt blir nästan lite för korta,sadelkåpan tar emot "öglan" där sadelgjorden träs igenom. :confused:
 
vill bara ha equllines och topport så de blir ingdams och ggeiijers för min del (närmst med de märkena)
 
Köper endera från hööks eller liknande, eller på närmaste ridsportaffär, eller på Strömsholms pingsttävlingar :D
 
*lånar svarsknapp*
TL-trico har jättebra schabrak (och mycket annat) i ett tyg som från början togs fram för medicinskt bruk, tex som mellanlägg vid protesanvändning. Sedan jag skaffade dem har jag nästan inte använt något annat!
 
Mina HJ`s shabrak är väldigt korta och när jag tvättade dom så skrynklade dom sig, inget jag skulle rekomendera!
 

Liknande trådar

Fordon Jag ska till hösten kolla på en ny bil. Jag har en 20 år gammal bil som börjar åka på sin sista resa så att säga. :bump: Jag planerar...
Svar
7
· Visningar
928
Senast: Twihard
·
  • Artikel
Dagbok TW: Vikt, självhjälp, klyschor, detaljrikedom Det har hänt flera gånger på kort tid att jag har skrivit ett inlägg på Bukefalos och...
2
Svar
27
· Visningar
3 027
Senast: Yeah but
·
Ridning Jag har försökt leta efter information, men jag är nog dålig på att leta, alternativt så finns det inte så mycket lättillgänglig...
2
Svar
33
· Visningar
3 971
Senast: Pyrran
·
Hemmet Jag blir galen på flugor inne och vill dessutom kunna ha dörren öppen för att få lite bättre klimat. Har letat med ljus och lykta efter...
Svar
19
· Visningar
1 626
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp