Var sätta tatuering?

Mitt fel, det missade jag att du nämnt, det är bra! :up:

Mina tatueringar är "tillverkade" enbart för mig, det är tatuerarens konstverk på min kropp! Inte finns det två Monalisa!?
Kläder tillverkas i miljoner likadana exemplar, det är liksom meningen, det är inte samma sak..

Jag skulle aldrig kunna tillverka nån, jag kan inte bestämma mig. MonaLisa finns väl i flera kopior om inte annat, även om orginalet är unikt. Precis som en tatuering.
 
Jag tycker det gör skitont att epilera sig på vristen. Men min smärttröskel ligger i golvnivå.

Fast jag tycker det är skillnad. Har också en på vristen och den kändes knappt. Men epilera! Hua! Det gör skitont! Fast det gör å andra sidan skitont överallt. Den enda som jag har som gjorde lite ont och som jag fick bita ihop lite för är den på höften. Och då säger många det ska typ inte kännas alls. Har också en på handleden som inte kändes alls på mig och det ska visst kunna svida rejält. Så det är rätt individuellt. Och din är ju rätt "lätt" att göra och lär inte ta så långt tid så även om det gör lite ont kommer du fixa det!
 
Mitt fel, det missade jag att du nämnt, det är bra! :up:

Mina tatueringar är "tillverkade" enbart för mig, det är tatuerarens konstverk på min kropp! Inte finns det två Monalisa!?
Kläder tillverkas i miljoner likadana exemplar, det är liksom meningen, det är inte samma sak..




Samma stil ja, inte samma motiv! Det är stor skillnad!
Tur inte alla tycker lika! :)

Jag har blandat. En supervanligt, en som jag gjorde bara för att den var så jävla snygg på en annan så jag bara måste ha den också och så har jag en egengjord, en omgjord och en som inte finns "massproducerad" men som jag förmodligen inte är ensam om, eller kanske som tatuering då motivet är taget från ett vykort från början.
 
Samma stil ja, inte samma motiv! Det är stor skillnad!
Tur inte alla tycker lika! :)
Min poäng är väl snarast att du aldrig kan hindra att någon gör en snarlik eller likadan tatuering som du. Känns det jobbigt är det nog bäst att inte ha nån alls.

Sen kan jag tycka att hela "unik"-grejen med tatueringar är lite överdriven för oftast är dem inte särskilt unika. Skulle nån göra en exakt likadan som jag har så må det väl så vara, det gör ju ingen skillnad för mig.
 
Min poäng är väl snarast att du aldrig kan hindra att någon gör en snarlik eller likadan tatuering som du. Känns det jobbigt är det nog bäst att inte ha nån alls.

Sen kan jag tycka att hela "unik"-grejen med tatueringar är lite överdriven för oftast är dem inte särskilt unika. Skulle nån göra en exakt likadan som jag har så må det väl så vara, det gör ju ingen skillnad för mig.

Nej jag kan aldrig hindra någon från att göra liknande gaddar som de jag har, men jag vet att min tatuerare aldrig kommer göra det, sen får jag förlita mig på att folk har vett att inte sno motivet rakt av (vilket jag vet att de inte har, men iaf).
Det känns inte jobbigt, det är inget jag går och tänker på/oroar mig för, men jag skulle inte gilla det om det faktiskt hände.

Du tycker det är överdrivet med att ha en unik gadd och jag gillar det, vi är olika helt enkelt! :)
 
Du tycker det är överdrivet med att ha en unik gadd och jag gillar det, vi är olika helt enkelt! :)
Nej nej, jag menar att jag tror att folk inbillar sig att deras tatueringar är unikare än de tror. Ingenting annat. Det missförstod du alltså.
 
På överarmen kan den inte heller ändra sig så mycket pga vikt och jag skulle nog välja där. Baksida underarm som alternativ men jag vill gärna själv också se mina tatueringar så för mig går i alla fall skuldran helt bort. Utsida underben är också snyggt tycker jag. Ändrar sig inte heller så värst pga vikten. Snyggt motiv!
Instämmer här! :)
och ja, det är vidrigt med Buke från mobilen nu, så jag missade alla svar :o
Jag har EN som jag vet att flera har, och det är Mimikrys fluga...min första, men inte sista :D
 

Liknande trådar

Kropp & Själ 40 närmar sig. Vikten går uppåt och jag har skaffat gymkort. Att reglera vikten med födointaget fungerar inte på mig, så min tanke är...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
9 863
Senast: SiZo
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 252
Senast: Whoever
·
  • Låst
Samhälle Jag har funderat en hel del på svenskars relation till religion och speciellt kristendom. Jag vill först säga att jag inte lägga några...
68 69 70
Svar
1 380
· Visningar
39 643
Senast: Mineur
·
Relationer Gammal användare med anonymt nick pga vill inte kunna bli googlad. Det är så att jag har två minderåriga barn och är skild från barnens...
Svar
5
· Visningar
946
Senast: Crossline
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp