Våra föl blir äldre...

Sv: Våra föl blir äldre...

Här kommer en nytagen bild på lilla moderslösa pojkr. welshponny av cobtyp som redan är såld.;)
pors5.jpg
 
Sv: Våra föl blir äldre...

Grattis till försäljningen:bow: Han var väl inte särskilt svårsåld så vältecknad som han är:love: en riktig snygging! Stam?
 
Sv: Våra föl blir äldre...

e Ekbäckens Savoy RWM 32 u Cwmpennant Poppy ue Cippyn Red Flyer.
Det är nog färgen som gör det, annars så är ju cobfölet mkt bättre exteriört och dessutom så blir den högre.
Har dock fått en drömköpare på den svarte som inte är ute efter färgen utan efter individen. Verkar lovande.
 

Liknande trådar

Hästvård Den gamla tråden verkar ha dött ut så hoppas det är okej att jag startar en ny! Här kan vi dela med oss av hur det går med våra skadade...
7 8 9
Svar
165
· Visningar
13 280
Senast: Blyger
·
Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
384
Senast: Sirap
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 769
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
34 655
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp