Våra träns!

Sv: Våra träns!

så himla snyggt HG tränset är, vart har du köpt det? PMa gärna om du inte kan skriva i tråden pga reklam regler :laugh:
 
Sv: Våra träns!

Her er ett jag har bild på, av ca 15 styck.

423432_2563976117530_1797953566_1633585_1247427503_n.jpg

Börjes, med utbytt pannband från Equina (sök på facebook). Blitt mjukt og fint etter nogon oljebad.
 
Sv: Våra träns!

*kl*

Jag puttar upp den här tråden då jag vill se mer snygga träns :).

Är på jakt på ett nytt träns och funderar på John Whitaker Square crystal. Någon som har det (eller annat JW träns) eller klämt på det och koll på om det är hyffsad kvalité?
 
Sv: Våra träns!

*kl*

Jag har ny häst och då ett nytt träns. Har kvar två utav de andra jag visat innan och har ett hopplock. har dock bara bild på tränset jag köpte när hästen var köpt :D



Ett Glen Gordon med matchande tyglar. Fyndat på Falsterbo Horse Show
 
Sv: Våra träns!

Kl.

Här är ett av mina träns. Enda jag hade bild på. Ska ta nya när ja har lite mer tid :)

Rundsytt utan nosgrimma med pärlpannband:
vnvdquymyoicwm
 
Sv: Våra träns!

Kl

Laxe har just nu två träns.

Ett modifierat Globus pullarträns som vi har i skogen.


och ett HG clincher till lite finare tillfällen :)

 
Sv: Våra träns!

Jag har 7 träns tror jag. Använder tre av dem, orkar inte byta bett och tyglar (western, så det är skruvar och knutar).

Mitt favorit

Med likadana sidostycken, fast de var för breda för mitt bett så jag har satt på ett par andra:



Resten är mest bara vanliga bruna träns, enöras utan krusiduller. Har två svarta breda körträns, ett i läder och ett i syntet med skygglappar.
 

Liknande trådar

Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 225
Senast: Blyger
·
Hästhantering Jag har ett helt fantastiskt halvblodsto som alltid har fungerat med alla hästar hon gått med. Unga, gamla, stora som hus, småttingar...
Svar
5
· Visningar
1 913
Senast: Stereo
·
Dressyr Jag vet inte om den här tråden ligger på rätt ställe. Den kan möjligtvis hamna under utrustning också, men jag vill främst diskutera...
Svar
13
· Visningar
1 988
Senast: Jeps
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 632
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Ni som flyttat långt..
  • Sytråden del 4
  • Burkfisk

Hund, Katt, Andra Djur

  • Airtags, selar etc
  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp