Bukefalos 28 år!

Våran ögonsten är på Strömsholm

Sv: Våran ögonsten är på Strömsholm

har hon klarat sig utan men nu då? hemma och busar igen hoppas jag?

min vovve har mirakulöst nog blivit bättre, vi trodde det inte själva men nu skuttar han runt som vanligt, lite pensionärsfasoner :p men det kan vi leva med..
 
Sv: Våran ögonsten är på Strömsholm

Vi kan inte veta helt säkert innan återbesöket på fredag, men hon är sej själv nu iaf :) Har redan tiggat sönder mina stallskor och kidnappat en påse med ostbågar, som hon delade i molekyler i mammas säng... Kändes lite knasigt, men vi stog bara och log när vi såg det, monstret är tillbaka! :love:

Vad skönt att höra! :D
 
Sv: Våran ögonsten är på Strömsholm

ja, man blir så lycklig för minsta lilla när hjärtegrynet är sig själv igen, även fast dom uppvisar dom mindre harmiga bitarna :crazy:

när min var valp gjorde han ett berg av confetti i mamma och pappas säng, av 2 toalettpappersrullar :crazy: han var på väg in med en tredje när vi kom på honom :P
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
283
Senast: ryujaneiro
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 629
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag var uppe vid sju, kom på att jag glömt ladda permobilen och bokade färdtjänst. När färdtjänstchauffören kom pulsande i 20 cm snö...
Svar
1
· Visningar
489
Senast: IngelaH
·
L
  • Artikel
Dagbok Denhär berättelsen börjar i december året 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle få en till...
2
Svar
37
· Visningar
2 360
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp