Varför gör hon så mot mig?

Sv: Varför gör hon så mot mig?

För att de brukar inte hjälpa folk över 18 att flytta hemifrån.
Men det är ju jättebra att TS fått hjälp.
 
Sv: Varför gör hon så mot mig?

Men usch då? Var det inte bra där, eller var det samvetet som drev hem dig? Kram på dig, ramla inte ihop nu.
 
Sv: Varför gör hon så mot mig?

Vad var det du inte stod ut med längre? Du måste tänka på dej själv i första hand nu.
 
Sv: Varför gör hon så mot mig?

Jag stod inte ut med familjen. Främst deras barn. Dem sprang runt och skrek hela dagarna, spelade hög musik som om vi bodde i ett uteställe på stan. Fanns ingen jämnårig öht. Jag bodde mitt på en åker. Jag må ha mått riktigt dåligt hemma men där mådde jag så jättemycket sämre. Såpass mycket sämre att jag fick självmordstankar igen. Hade inget liv, jag blev galen tillslut.
Jag kände mig som en dömd brottsling i ett fängelse.


Skuggan_
 
Senast ändrad:
Sv: Varför gör hon så mot mig?

Åh vännen, jag fattade inte att det var så illa! :cry:
Kan du få hjälp att hitta något annat?
 
Sv: Varför gör hon så mot mig?

Åh vännen, jag fattade inte att det var så illa! :cry:
Kan du få hjälp att hitta något annat?

Det kunde inte du veta vännen:love: Just nu ska jag först bli frisk, sen kommer jag nog åka ner till min moster i kroatien i 1-2 veckor. Efter det får vi se vad som händer men jag har gjort väldigt klart för mamma att jag INTE klarar att bo hemma. Inte hela tiden i alla fall. I need space. Och hon förstår det så vi kollar smått på ettor alt tvåor så får vi se vad som händer. Har även fått erbjudande att bo hos lite olika människor. Men just nu orkar jag inget annat än sköta hästen och sköta mig själv.

Dessutom så kan jag säga att soc inte har hört av sig sedan jag åkte tillbaka så det är inte så svårt att förstå att dem inte tänker göra något mer.

KL
Sen lovade dem mig dyrt att dem skulle vara snälla med mamma och förklara allt. Icke, socf*n gapa och skrek på henne. Dem kunde skött det bättre hur dåligt mamma än bettet sig. Det finns en orsak till varför hon gör som hon gör. Och det kanske låter som jag skyddar henne men ärligt talat så ska man inte behandla folk som skit.

Skuggan_
 
Sv: Varför gör hon så mot mig?

Men vad hemskt :(. Jag vet inte vad jag ska säga.

Jag var lika mållös själv tillslut. Mamman tyckte inte hon kunde säga till barnen att vara lite tystare när jag låg med 39 graders feber i ett svinkallt rum på golvet. (Säng utan ben, inget illa men så var det.)
 
Sv: Varför gör hon så mot mig?

Dessutom så kan jag säga att soc inte har hört av sig sedan jag åkte tillbaka så det är inte så svårt att förstå att dem inte tänker göra något mer.
Har du hört av dig till dem då? Du är faktiskt myndig så du måste be om hjälp själv och kontaktar du inte dem så tror de säkert att du inte behöver hjälp längre.
 

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
7 184
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 806
Senast: lundsbo
·
Övr. Barn Ska försöka fatta mig kort, vi är en normal familj med jobb och 3 barn. 1 pojke på 15 med Autism och drag av ADD. Förmodligen någon form...
20 21 22
Svar
427
· Visningar
59 739
Senast: lundsbo
·
Hästhantering Hej! Jag behöver verkligen hjälp😣 Fick hem en ny häst här för några dagar sedan dom skulle vara guda snäll och trygg, tanken var att han...
Svar
8
· Visningar
1 792
Senast: Happimess
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp