Bukefalos 28 år!

F

FiaOchSaffe

Några av våra vänner har köpt en liten valp, när min tik fick träffa valpen så började hon maniskt att slicka valpens öron, hon brydde sig bara om öronen och det var nästan som om hon snuttade på dom. sen efter ett par dygn blev hon skendräktig och fick mjölk.

När jag sen är ute hos mina föräldrar så har de kattungar. Hon beter sig på samma sätt och ät tokig i missarnas öron. Men istället för att visa några moderkänslor här så försäker hon, så fort hon tror att ingen ser, nacka de stackars katterna. Det bara smäller till men vi har alltid varit beredda att hålla undan katten.

Kan någon förklara min hunds konstiga beteende??
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hejsan Har en mellan pudel kille på 11 månader som har en otrolig stress nivå. Han har sen han var liten valp följt med mig till mitt...
Svar
14
· Visningar
745
Senast: Tonto
·
Hundhälsa Min tik köper så sällan så jag kommer inte ihåg hur det brukar vara… Men, hon började löpa (rödblandad flytning) 17 januari, gick in i...
Svar
4
· Visningar
1 381
Senast: Fibusen
·
Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
1 251
Senast: MissFideli
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 696

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Betäckningar 2023 och föl 2024
  • Elitloppet – en gång om året!
  • Börja rida

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp