Milosari

Trådstartare
ser egentligen hundars läppar ut som dom gör? alltså den inre, "taggiga" kanten. egentligen ser det rätt konstigt ut...

(ja, jag har tråkigt)
 
Sv: varför?

Ha ha...det har jag också funderat på. Senast igår faktiskt, då jag var ute med en bekants bullmastiff. Dess läppar är extremt taggiga.

Kan det vara för att bli lite mer elastiska!? :confused:
 
Sv: varför?

jag tänkte att det kanske var därför, men då borde väl hela läppen varit taggig och inte bara den innersta biten?
 
Sv: varför?

:D ja har man inget annat att göra så.... ;) :p

Jag har verkligen ingen aning, kanske har det med elastisiteten att göra :confused:
 
Sv: varför?

Hahaha...jag har tagit hjälp av experten :)

Det är visst smakkörtlar som sitter på "taggarna"

Yes Yes Yes...tio poäng till mig :banana:
 
Sv: varför?

äsch eftersom du fick hjälp blir det inte full pott. 1-0 kan jag sträcka mig till ;)
 

Liknande trådar

Hundhälsa Orolig matte! Jag röntgade min hund och fick resultatet C/C med subluxation i båda höftlederna. Jag ifrågasätter inte resultatet och ju...
Svar
13
· Visningar
673
Senast: co-SMAD4
·
Hästvård Min häst har fått konstiga bulor/sår. Det började för någon månad sedan då hon fick en ärtstor bula med sår i mitten på sidan av magen...
Svar
6
· Visningar
605
Senast: Corax
·
L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Ända sen jag fick en diagnos att jag har autism så har jag HATAT det. För att det är som en diagnos att man är FEL enligt sam hället och...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
6 831
Senast: LiviaFilippa
·
Hundavel & Ras Jag tänker att det snabbt får oönskade konsekvenser att lämna ut för mycket info också. Det är nog ett svårt dilemma det där, att vara...
2
Svar
39
· Visningar
2 065
Senast: co-SMAD4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Aktivering/leksaker
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp