Milosari

Trådstartare
ser egentligen hundars läppar ut som dom gör? alltså den inre, "taggiga" kanten. egentligen ser det rätt konstigt ut...

(ja, jag har tråkigt)
 
Sv: varför?

Ha ha...det har jag också funderat på. Senast igår faktiskt, då jag var ute med en bekants bullmastiff. Dess läppar är extremt taggiga.

Kan det vara för att bli lite mer elastiska!? :confused:
 
Sv: varför?

jag tänkte att det kanske var därför, men då borde väl hela läppen varit taggig och inte bara den innersta biten?
 
Sv: varför?

:D ja har man inget annat att göra så.... ;) :p

Jag har verkligen ingen aning, kanske har det med elastisiteten att göra :confused:
 
Sv: varför?

Hahaha...jag har tagit hjälp av experten :)

Det är visst smakkörtlar som sitter på "taggarna"

Yes Yes Yes...tio poäng till mig :banana:
 
Sv: varför?

äsch eftersom du fick hjälp blir det inte full pott. 1-0 kan jag sträcka mig till ;)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Nu har jag gjort något jag aldrig trodde jag skulle göra nämligen börjat fundera på en hund. Frågan är bara om det är en bra ide. Jag är...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 405
Senast: Tonto
·
Hundhälsa Förlåt för en brutalt lång text Våra två tikar har precis löpt(dom är extremt synkade och löper typ exakt samtidigt). Sedan löpet har...
Svar
4
· Visningar
1 186
Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 216
Senast: geting
·
Hundavel & Ras Jag har fött upp en hund som jag först sålde som valp men som jag köpte tillbaka för en månad sedan då äg var sjuk. Han är 20 månader...
10 11 12
Svar
237
· Visningar
14 991
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Aktivering/leksaker
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp