Sv: varför

Men det är väl bara att klicka på den där knappen, eller skriva


Eller är jag ute å far nu? :crazy: :confused:
 
Sv: varför

Har ingen aning hur man gör ,totalt :confused: när det gäller datorer.
 
Sv: varför

Cronis skrev:
Men det är väl bara att klicka på den där knappen, eller skriva


Eller är jag ute å far nu? :crazy: :confused:

Jo, det går bra att infoga bilder i inlägg men att bifoga bilder är något annat och den funktionen är avstängd.
 
Sv: varför

Cronis skrev:
Men det är väl bara att klicka på den där knappen, eller skriva


Eller är jag ute å far nu? :crazy: :confused:

Jo du är ute o far ;)

Det är skillnad på bilder o filer :eek:

Vet du inte det så förstår jag varför du inte fattar enkla förklaringar om datorn :angel: :rofl:
 
Sv: varför

Var lite bussig nu vi som är totalt inkompetenta på datorer.Alla är inte lika duktiga som vissa andra. ;)
 
Sv: varför

Strumpan, det var riktat till Cronis, inte till någon annan, Det var liksom därför jag såg till att få med citatet ;)

Om du kollar i andra trådar på Bukefalos-hjälp o datorer så har Cronis totalt idiotförklarat oss som försökt hjälpa henne med tips om varför det krånglar hos henne. Därför denna kommentar från mig. :crazy:
 

Liknande trådar

Fritid Jag har nu fyllt i bifogad blankett om tillfälligt visum till Skåne. Men det står inte var jag ska skicka den ? Någon som vet? Skånes...
2
Svar
31
· Visningar
1 525
IT & mobiler Har ett liknande bifogad bild som varit bättre än andra jag testat vad gäller att reducera bort bakgrundsljud. Har dock senaste tiden...
Svar
2
· Visningar
511
Senast: Pegasus63
·
Hundavel & Ras Hej! Bifogar bild på vår aussie tik. Detta är första gången vi planerar valpkull, och är nyfiken på vad ni med erfarenhet tror ang...
Svar
4
· Visningar
1 245
Senast: LaMagia
·
Kropp & Själ Nu kan jag bara bifoga en fil, men min hud jag har provat allt, de man ser är inte på huden utan innan för vad är de för akne? Samt...
2
Svar
21
· Visningar
2 169
Senast: _Taggis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp