Vårföräldrar 2017 del 6

Är ju en idé det med. :angel: Trodde inte att de kollade sånt "utan anledning" typ. Får se om min BM är tillbaka i morgon eller inte. Jag saknar henne nu!
Du är ju nära bf så det borde väl inte vara nåt problem, fast en del är ju väldigt nitiska att inte vara där och pilla i förtid.
 
Jag önskar ju att cornelis sov i sin säng, men han sover så mkt bättre tätt intill mig, vilket ju gör att jag också får sova bättre! Ammade sista gången strax efter nio igår, sen käkade han igen kvart i tre och sover än, då har han sovit bredvid mig hela natten. Sover han i sin säng vaknar han minst en gång till, ibland två gånger till! Brukar försöka att i alla fall lägga honom där efter sista kvällsmålet, men inatt prioriterade jag min sömn :angel:
 
Tror att min slempropp (:wtf:) har blrjat släppa :bump: Jag vet att det eg inte betyder något, men det händer något iaf! Bortsett från det så fick jag vända mig i sängen typ var halvtimme inatt pga kramp i benen :meh: Dessutom har jag kommit fram till att lyssna på fåglar hela natten hjälper inte nattsömnen (har sovit med Vidöppna fönster hela natten pga dövarmt i sovrummet)
 
Tror att min slempropp (:wtf:) har blrjat släppa :bump: Jag vet att det eg inte betyder något, men det händer något iaf! Bortsett från det så fick jag vända mig i sängen typ var halvtimme inatt pga kramp i benen :meh: Dessutom har jag kommit fram till att lyssna på fåglar hela natten hjälper inte nattsömnen (har sovit med Vidöppna fönster hela natten pga dövarmt i sovrummet)

Komsi, komsi bäbisen :bump: :banana: :bump: :banana: Det är roligare på utsidan, vi lovar! ;) :D
 
Min nya med :meh: Jag som blev lovad ett par hinnsvepningar runt bf för att slippa gå över av min gamla bm. Skit att jag inte följde med henne till nya stället trots allt...

Ogilla!

Tror att min slempropp (:wtf:) har blrjat släppa :bump: Jag vet att det eg inte betyder något, men det händer något iaf! Bortsett från det så fick jag vända mig i sängen typ var halvtimme inatt pga kramp i benen :meh: Dessutom har jag kommit fram till att lyssna på fåglar hela natten hjälper inte nattsömnen (har sovit med Vidöppna fönster hela natten pga dövarmt i sovrummet)

Woho! Håller alla tummar och tår!
 
Nu har vardagen kommit ikapp här.
Jag vill säga upp mig som mamma till och från och åka hemifrån :meh:O_o
Sömnbrist och två stora barn som driver mig till vansinne fungerar inte. Dom är tack och lov underbara emot Maja :love:
 
Tror att min slempropp (:wtf:) har blrjat släppa :bump: Jag vet att det eg inte betyder något, men det händer något iaf! Bortsett från det så fick jag vända mig i sängen typ var halvtimme inatt pga kramp i benen :meh: Dessutom har jag kommit fram till att lyssna på fåglar hela natten hjälper inte nattsömnen (har sovit med Vidöppna fönster hela natten pga dövarmt i sovrummet)

Heja heja bebis :bump::banana::bump::banana::heart
 
Nu har vardagen kommit ikapp här.
Jag vill säga upp mig som mamma till och från och åka hemifrån :meh:O_o
Sömnbrist och två stora barn som driver mig till vansinne fungerar inte. Dom är tack och lov underbara emot Maja :love:

Missförstå mig rätt, men vad skönt att flera säger så :banghead: Sitter just nu med fötterna på bordet, Edda i babysittern och pustar ut. Lyssnar på tvättmaskinen och diskmaskinen. Ljuv musik. Största har åkt med skolbussen och minsta största åkt till förskolan med sin far... Borde städa av inför helgen, men ska träffa en kompis klockan 10 för promenad och känner allvarligt talat för o ge fan i allt till dess (men det biter mig därbak eftersom det inte görs av sig själv :grin:)
 
Besiktning hos BM idag. Äntligen var min BM tillbaka!
Bäbis är fixerad.
SF måttet har sjunkit till 38
Blodtryck 105/65

Hon tror trappen håller på att mogna. Och sa att det kunde komma igång när som helst nu. Hon ville därför inte kolla om jag öppnat mig men lovade mig hinnsvepning (om det går) nästa vecka. Fram tills dess rekommenderade hon sex. :D
 
Märta är i dag en vecka gammal! :love:

I natt sov hon för första gången i sin egna säng som vi ställt intill min så att jag kan komma åt att klappa på henne om hon skulle vilja ha närhet. Hon sov jättebra!! :banana:Vaknade vid 03 och ville ha mat sedan somnade hon om i sin säng igen och sov till 7 i morse. Nu sover hon igen i vagnen. Måste säga att hon hittils är väldigt lätt att ha att göra med, sover lugnt och kan lämnas ensam på soffan eller vagnen mellan måltiderna vilket ger mig möjlighet att pyssla med annat eller bara vila. Hoppas att det håller i sig så!

I dag kommer BM hit för hembesök och vägning.

Hejja hejja alla bebisar som är kvar!!! :bump:
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag har väntat och väntat på att någon ska starta en tråd men det verkar som att jag får fixa det själv :D. Ingen annan som ska ha barn...
15 16 17
Svar
320
· Visningar
25 918
Senast: sthu
·
Övr. Barn Just nu arbetar jag 85% (utan att fylla upp med föräldrapenning), men skulle ju vid en ev ny graviditet egentligen vilja jöja min SGI...
2
Svar
25
· Visningar
1 501
Senast: Manji
·
Hundavel & Ras 2017, när jag hade planer på förra kullen, vet jag att vi var flera uppfödare på forumet som hade en tråd om våra kullar. Planerandet...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
18 109
Senast: bollen__
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd. Hoppas jag hann först nu ...
100 101 102
Svar
2 032
· Visningar
111 653

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024
  • Bra blötmat

Hästrelaterat

  • Föl 2023
  • Dressyrsnack 17
  • Galoppombytenas mysterium (utbruten ur Dressyrsnack)

Omröstningar

Tillbaka
Upp