Vårföräldrar 2017 del 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
20180403_101804.jpg

Idag har vi varit och kollat på får! Vi fick se ett lamm födas:love:
 
Han åt lite klämmis, lite korv (med ketchup) och lite bröd med smör på Kyrkis. Yay!
Bättre än igår om vi bortser från typ en halv dl vispad apelsingrädde på kvällen.
 
V somnade vid 20, lugnt och fint.

21 ringer pappans telefon, högt som fan.

Klockan var nog över 24 innan han somnade om :crazy:

Gick upp vid 9.30 och 11.30 somnade han i selen efter massor av gnäll och nästan konstant tuttande. Puh.

Ljud av i fortsättningen...

Igår blev han farbror igen, nu har han två yngre och två äldre syskonbarn :D
 
O har sovit totalt 50 min idag. Trots fullt ös hela dagen. Förstår inte hur han orkar. Hoppas inte han gör detta till en vana riktigt än.
 
Här ska vi dra in frökens eftermiddagslur för hon somnade inte förrän nu och det är på tok försent.

Sen fick jag ett samtal idag och bokade in en jobbintervju- TRE timmar efter jag skickat intresse anmälan :D

Kul med jobbintervju! Blir lite småavis! Jag har en fast tjänst men har inte jobbat där på 1,5 år eftersom jag pluggar och fått barn. Men jag pluggar ju till lärare och fasta tjänsten är på lager. Har två år kvar men skulle vilja vara klar till sommarn så jag kunde söka lärarjobb till hösten. Samtidigt är det rätt gött att vara hemma rätt mycket också, men kan ändå inte låta bli att längta efter att söka tjänster sen när jag är klar!
 
V somnade vid 23. Pappans mobil väckte vid 06. Jag har knappt sovit. Pappan har troligen övertid idag igen.

Typ, skjut mig.

:crazy:

Kyrkis och hovis idag.
 
V somnade vid 23. Pappans mobil väckte vid 06. Jag har knappt sovit. Pappan har troligen övertid idag igen.

Typ, skjut mig.

:crazy:

Kyrkis och hovis idag.

Sambon får sova i eget rum de gånger han måste upp tidigt :rofl: han är ju dock föräldraledig så sker inte så ofta!
 
Kul med jobbintervju! Blir lite småavis! Jag har en fast tjänst men har inte jobbat där på 1,5 år eftersom jag pluggar och fått barn. Men jag pluggar ju till lärare och fasta tjänsten är på lager. Har två år kvar men skulle vilja vara klar till sommarn så jag kunde söka lärarjobb till hösten. Samtidigt är det rätt gött att vara hemma rätt mycket också, men kan ändå inte låta bli att längta efter att söka tjänster sen när jag är klar!
Tråkiga är att de vill snställa så snart som möjligt och dagisplatsen är ju inte from 15/8 så vi får se hur vi gör.
 
Fröken sitter och matsr hundarna med sina flingor :meh::D

Just nu är det mest tramsande runt mat så det känns som att hon lever på vällingen hon får när hon ska sova. :angel::D Hon verkar dock överleva :rofl:
 
Fröken sitter och matsr hundarna med sina flingor :meh::D

Just nu är det mest tramsande runt mat så det känns som att hon lever på vällingen hon får när hon ska sova. :angel::D Hon verkar dock överleva :rofl:

Åh, fler som tycker att hundarna är för magra :D. Jag är glad att hunden i huset är en lite mer svårfödd modell och inte av samma sort som den välgödda köttbulle min morbror ägde en gång i tiden.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Ska göra årets tråkigaste inköp, en ny toalett! Men jag blev osäker på om man får med allt man behöver när man köper toalett eller ska...
2
Svar
30
· Visningar
2 009
Senast: orkide
·
Övr. Hund Jag är trött på att behöva snurra runt min egen axel för att det helt enkelt inte finns plats för mer. Idag har vi en 180 cm bred säng...
2
Svar
32
· Visningar
2 094
Senast: SiZo
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 764
Senast: Blyger
·
Hundhälsa De flesta vet men om inte. Jag bor i norra Queensland i Australien. För 1.5 r sedan blev sambon och jag med hund. En "på pappret" 75%...
Svar
9
· Visningar
1 149
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Kattbilder #9
  • Bra torrfoder

Hästrelaterat

  • Nybörjarponny!
  • Föl 2023
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp