Varför är tjock det värsta en kan vara?

Fantastiskt, en människa som är döpt till Niphredil, det måste vara den enda i vårt land.
Och du kan bara trycka på ignore knappen så slipper du mig och jag slipper dig . Herregud, jag är glad att du hittat din hjärtevän, kan bara gratulera dig och beklaga den stackars saten. Fare thee well
Alltså, namnen folk har här inne är så kallade användarnamn. Jag påstår alltså inte att jag heter så i verkligheten, utan här inne på Bukefalos. Och jag skulle uppskatta om du kan sluta tramsa med egna smeknamn utan istället kalla mig för mitt nick bara. Precis som alla andra gör.

Vad min sambo har med något att göra vet jag inte. Känns lite lätt unket att du så ofta vill kommentera (kvinnliga) användares förhållanden, civilstånd och privatliv när det är fullkomligt irrelevant. Men - du är verkligen one to talk alltså. Det är ju direkt absurt.

Fantastiskt, en människa som är döpt till Niphredil, det måste vara den enda i vårt land.
Och du kan bara trycka på ignore knappen så slipper du mig och jag slipper dig . Herregud, jag är glad att du hittat din hjärtevän, kan bara gratulera dig och beklaga den stackars saten. Fare thee well

Hur man ens kan skriva något sånt här är ju helt sjukt, jag baxnar alltså.

Driva med användarnamn, fantastiskt kul, alla tycker naturligtvis att du är asrolig.
Personangrepp gällande en användares civilstånd..? Inte ok någonstans och jag undrar om inte det här var det mest korkade inlägg jag någonsin läst på bukefalos. Herregud.

Hur man ens kan skriva något sånt här är ju helt sjukt, jag baxnar alltså.

Driva med användarnamn, fantastiskt kul, alla tycker naturligtvis att du är asrolig.
Personangrepp gällande en användares civilstånd..? Inte ok någonstans och jag undrar om inte det här var det mest korkade inlägg jag någonsin läst på bukefalos. Herregud.
Jösses, då har du inte läst många inlägg. :eek:;)

Du och @Luff tycker alltså inte att det inlägget var rejält otrevligt?
Ja, jag blir också lite fundersam. Det var inte längesedan som @Luff skrev att hon minsann alltid reagerar när nån är otrevlig - även om det råkar vara en man. Känner att jag fortfarande väntar på reaktionen :).

Han kallar min sambo för "stackars sate" när jag ber honom att kalla mig för mitt nick och inte eget påhittat smeknamn. Jag tycker inte att det är särskilt trevligt.
Trevligt? Nej.Det var inte trevligt alls. Men det var ju inte det jag svarade på, utan det var sista meningen.
Det där om att det var det mest korkade hon någonsin läst på buke.... det finns ju en hel drös med inlägg som faller i samma grop.

Trevligt? Nej.Det var inte trevligt alls. Men det var ju inte det jag svarade på, utan det var sista meningen.
Det där om att det var det mest korkade hon någonsin läst på buke.... det finns ju en hel drös med inlägg som faller i samma grop.
Med dina smileys och det du skrev kändes det väldigt bortviftande. Men då är jag med :up:.

Men vad är poängen i att påpeka det då? Vi är tydligen överens om att det var otrevligt, varför släta över det med att det finns annat som är lika illa/värre? Varför hjälpa till att förflytta gränserna för vad som är okej?

Men vad är poängen i att påpeka det då? Vi är tydligen överens om att det var otrevligt, varför släta över det med att det finns annat som är lika illa/värre? Varför hjälpa till att förflytta gränserna för vad som är okej?
Men för i...

Jag har inte hjälpt att flytta nån gräns! Jag svarade på mullberrys sista mening eftersom det skrivs och har skrivits en hel del korkade saker genom åren. Har du problem med att jag inte skrev ett inlägg om ur hemskt Oldie är? Det lyckas andra så bra utan mig liksom och det var inte den diskussionen jag la mig i.

Nu tror ju jag att dina inlägg hade haft betydligt mer tyngd om du hade kallat dig Lars.
Definitivt! Då hade jag dessutom sluppit alla som per automatik-kritiserar mig bara för att jag är en ung tjej som argumenterar emot män utan att vara Överdrivet Och Extremt Undergiven Och Respektfull. Fan va fint!

@Enya
Jo, det är ju precis vad du gör när du okejar ett beteende på det viset du gjorde. Ju mer en slätar över, desto värre saker blir successivt vardagsmat och så höjs ribban för elakheter.

Nej, du behöver inte ondgöra dig över någon, alternativet finns att låta bli att kommentera alls.

Definitivt! Då hade jag dessutom sluppit alla som per automatik-kritiserar mig bara för att jag är en ung tjej som argumenterar emot män utan att vara Överdrivet Och Extremt Undergiven Och Respektfull. Fan va fint!
Är vi överens då?
Hädanefter Lars! Eller i informella sammanhang Lasse?

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej, jag har skrivit här i perioder och en del av vet nog redan att jag har anorexi, jag har varit sjuk i 13 år varav 11 år av dom... 5 6 7
Svar
123
· Visningar
15 567
Senast: Qelina
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att... 2
Svar
20
· Visningar
6 002

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka