Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har den hela tiden nu. Funderar på att sluta hänga på Buke pga det, den är så äcklig.Nu visar den sig igen... @Gunnar om du kan göra något åt den hade jag uppskattat det. Är det AI grejer som testar sig runt? Jag får ändå mestadels normala reklamer, men ändå enstaka sådana här.
Vilken tur att jag har Engelsons som reklam känner jag, trots att jag googlade på tåskydd häromdagen
Kanske ska kolla in Engelson lite noggrannare då.Vilken tur att jag har Engelsons som reklam känner jag, trots att jag googlade på tåskydd häromdagen![]()
Tror mig ha blockat de nu.
Och jag blockar ingen reklam, eftersom jag tycker det är viktigt att Gunnar får in pengar för att kunna driva sidan.Jag får aldrig upp mån reklam någonstans och det beror på att jag kör Adblock och aldrig har klickat på nån reklamlänk som ev. kunnat smita förbi nån gång, länken genererar trafik hos servern den kommer från som lägger in användarens, dvs. våran webbhistorik på tex. buke och vet att det sitter någon på kontot det klickades från och så är karusellen igång. Gissa varför det dräller av reklam på fejjan,,,, jo för att dom vi har på vänlistan klickat och på det sättet sparas vår webbtrafik från deras vänlista och sen blir vi också överösta med reklam från det företaget. Det skrivs mycket om AI och detta är en typ av AI-light som används till marknadsföring.
Håller med. Och här finns inga av de irriterande pop-up-annonserna som man hittar på många andra sidor, där man konstant får sitta och stänga ner saker som ploppar upp på skärmen för annars ser man ingenting och kommer man inte vidare. Annonserna på buke är rätt välfungerande, tycker jag.Och jag blockar ingen reklam, eftersom jag tycker det är viktigt att Gunnar får in pengar för att kunna driva sidan.