O
Osthyvel
Ni som kräks/illamående har ni inte fått prova Lergigan comp? Jag har ätit det sen v. 7 och kommer fortsätta ett tag till. Har försökt avsluta i v. 13,15 och 20 men är fortfarande dålig så kör på. Har dock en minskad effekt nu, kan ibland vara lite illamående ändå men jag kan leva när jag äter det.
Känner mig övertygad om att jag hade varit inlagd med dropp utan det, med tanke på vilka dagar jag fått när jag kört utan.
@AgentCarter Jo, jag fick det utskrivet tidigt, även Lergigan. Tar den ena på dagtid och den andra nattetid. Kräks ändå.
Jag tror inte någon skulle kräkas i så många veckor utan att få medicin utskrivet.
Med lillasyster blev jag inlagd med dropp med några dagars mellanrum trots 3 lergigan comp om dagen. Det som hade funkat hyfsat med brorsorna funkade inte alls när jag väntade henne. Så det slutade med 5 lergigan comp plus åksjukband dygnet runt. Det gjorde att jag kunde äta vissa måltider samt kunde förflytta mig ibland utan att kräkas. Så det är så olika hur mediciner hjälper, och hur fort man kan få vätskedropp. Tyvärr.