Varm snygg jobbsko?

Ni som har skor på jobbet - har ni ett/flera par ståendes jämt på jobbet eller bär ni med er?
Jag orkar aldrig bära med mig, samtidigt så vill jag ju ha mina skor tillgängliga hemma och inte bara stående på jobbet. Man vill ju också välja sko som passar till kläderna..

Ilandsproblem..
På jobbet bor ett par nudies med killer-heels och ett par svarta tantpumps - med dessa kan det mesta matchas.
 
Ja jag har ett par tofflor på mitt ena kontor. De funkar till vissa kläder men inte till allt. Tex så går jag en del i strumpbyxor och klänning och det funkar verkligen inte att ha tjocka strumpbyxor och tofflor. Känner mig på något sätt som ett litet barn :laugh:

Hehe! Det tog ett tag för mig att komma över hela strumpor i sandaler grejen men nu har jag inga hämningar alls. Strumpor, raggsockor, strumpbyxor - jag har sandaler oavsett. Det enda jag inte gör är att gå barfota på jobbet.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag behöver ha vanliga inläggssulor i de flesta skor. Sådana vanliga med stöd för hålfoten och en gummiplutt under hälen. Nu har det...
Svar
2
· Visningar
358
Senast: zarmino
·
Kläder & Bli fin Kära Buke! Jag vill ha en vinterkjol för att slippa ha byxor på mig hela tiden. Vet inte riktigt vilken stil jag söker men när jag letar...
Svar
5
· Visningar
546
Senast: MJLee
·
Kläder & Bli fin Behöver nya skor till vintern men vet inte vad jag ska ha. Är väldigt frusen så behöver skor som verkligen håller värmen samtidigt som...
2
Svar
26
· Visningar
1 208
Senast: Springer
·
Fritid Behöver nya vinterkängor när jag är ute med hunden i vinter. Rejäla och stabila.... Bör stå emot kyla, snö och väta eftersom jag är ute...
2
Svar
37
· Visningar
1 912
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Jättehungrig katt
  • Kattbilder #9
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp