Sv: Vårmammor 2010 del 13
Vad snälla ni är som säger jag är duktig

jag hatar verkligen att träna men nu har jag hittat ngt som passar mig. Gym kommer jag nog aldrig sätta min fot i men just hemma träning bara för att bli lite fit utan att bygga muskler är perfa för mig.
Vad är powerafro? Frågade M men han gav mig ett oseriöst svar med att man sätter på sig en afroperuk och kör järnet
Armani: Snygg bikini, jag har en blå som jag köpte -09 till vi skulle åka till Mauritius, tror inte jag hade på mig den en enda gång förra året så vi får väl se hur den sitter nu med lite hängbröst

Med kläder på ser jag ut precis som innan grav men naken så ser man mina hängbröst och bristningar jag fick på höfter och lår. Jag är fortfarande väldigt förvånad över att jag inte fick några på magen eftersom jag fick så mycket på underkroppen.
aneka: Han är söt din Milton, det är lite roligt när de busar till det och tjuter av skratt
Emelie: Isabella reser sig upp mot det mesta nu, kan gå runt vardagsrums-bordet men hon går inte själv och helst inte ens med stöd av våra händer. Hon lärde sig krypa för 2 veckor sedan (tror jag) så hon varvar krypning med rumphasning, beror på hur bråttom hon har

Även Isabella drunknar i strl 80, det enda hon har i strl 80 är byxor eftersom vi hoppade över strl 74 men då är det resår eller mudd längst ner på byxorna så att de håller sig ovanför foten. KAX-bodys har hon flera i strl. 68, hennes långärmade tröjor är alla i strl. 68 och hon har en stooor kofta från ellos i strl. 62
Senaste mätning/vägning var hon 8,4 kg tung och 73 cm lång.