Sv: Vårmammor 2010 del 13
Grattis till Alexander!! Vad konstigt det känns att alla gått från baby till toddler så fort.
*kl*
Pust och stånk, säger jag, vilken dag! Från det soliga härliga vädret igår, till ruggigt och kallt idag. Ångrar att jag tog bort voksipåsen igår...

Selma har fortfarande inte hämtat sig från sin feber och är trött och gnällig hela tiden = påfrestande. Igår var det okej när hon fick krypa runt på bron, men idag har ingenting varit bra. Hon sov 1,5 timme på förmiddagen till halv tio och mellan 14.30-18.00
Skulle ha väckt henne om jag visste vad klockan var, men jag var fullt upptagen med ett annat projekt ute, ska visa när jag är klar. Så det var bara att ge middag istället för mellis och sen hoppade både hon och jag ned i badet. Så skönt! Var så kall. Bestämde när jag låg där med en bebis som var runt som en propeller att vi ska ha ett stoooort badkar i vårt nya badkar istället för vårt 150-160 kar vi har nu. Saknar att bada bubbelbad med tända ljus med sambon.

vi får verkligen inte plats, karln är för lång!
Han har hållit på med min ridbana hela kvällen och dränerat så att den ska torka upp snabbare. Då kanske vi kan få den klar om 2 veckor.

Blir ett sånt lyft. Ingen hit att tömköra en tossig unghäst på en öppen yta...
På tal om bantning och kost så har jag bara tre kg kvar till min ursprungsvikt!! Har bantat på vardagarna och haft lördagen som syndardag. Fick hem mitt älskade löparband i söndags

Så så fort jag blir frisk ska jag sätta igång med kondisen. Har fått ett träna hemma program också, som jag hade tänkt köra nu, men det verkar dröja ett tag innan Selma har bökat klart, suck!