Varning för sjuka hundar!

Man kan bli galen för mindre. Cyniska människan i högform!
Men hur 17 kommer man åt problemet, förutom att som vanligt propagera för att man planerar sitt hundköp och är noggrann vid valet av valp och uppfödare?
 
Det är ett problem och lösningen vet jag inte. Är rädd att just det här kommer medföra fler och nya sjukdomar på hundar här i Sverige bland annat.
 
jäkligt synd om valparna men nästan rätt åt de dumma männikskorna. hoppas verkligen inte att de smittar ner någon annan! men de flesta vaccinerar väl sina valpar mot parvo?
 
Jo de flesta gör ju det men man vet ju aldrig vad insmugglade hundar för med sig.

Det är ju synd om de drabbade hundarna :(
 

Liknande trådar

L
Hundhälsa Dethär kanske är en lite konstig fråga! Men jag har en hund som är nästan ett år. Han är världens gladaste och snällaste hund och...
Svar
4
· Visningar
658
Senast: LiviaFilippa
·
Övr. Hund Jag och ska semestra i Sverige i år och det med tält. Det blir premiär för mig men det finns säkert flera vana campare här :). Jag har...
Svar
7
· Visningar
561
Övr. Hund Jag har gått och blivit sjuk, tror jag. Har fått bland annat utmattningssyndrom och dom har hittat nånting avvikande i min hjärna. Under...
Svar
13
· Visningar
1 769
Senast: Guldaskig
·
Övr. Hund Vad tycker ni om hundägare som låter sina (väldresserade) hundar gå lösa? Jag har lagt ner väldigt mycket jobb på att träna min hund...
23 24 25
Svar
483
· Visningar
12 394
Senast: hollypolly
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp