Bukefalos 28 år!

Vart beställa Pfiff standardsele?

Lisis

Trådstartare
Någon som beställt ifrån de butiker de säljs? Är ni nöjda med levtid och annat? Priset skiljer ju inget och jag tänkte bara kolla om ni tycker ngn är bättre att ha och göra med än de andra. /:bow: Lisis
 
Sv: Vart beställa Pfiff standardsele?

Ja då var den beställd :D dock två veckors lev tid.
 
Sv: Vart beställa Pfiff standardsele?

Okej hoppas du blir nöjd, med selen sen när den kommer :) och så får du skicka in bilder sen med ;)
 
Sv: Vart beställa Pfiff standardsele?

Svarar för TS: Klart bilder kommer! En underbar liten ponny att köra är det och jag hoppas på många härliga körturer framöver. Kommer bli sååå mycket bättre med baksele och svängel, som också beställts i samma veva.
 
Sv: Vart beställa Pfiff standardsele?

Ja visst är hon super:love: Kör så mkt du vill du;)
 
Sv: Vart beställa Pfiff standardsele?

Det bidde ingen Pfiff, det bidde en "Hobby" från Equi Lex istället.... Det skulle tydligen vara en bättre sele till samma pris och dessutom lev direkt:banana:
 
Sv: Vart beställa Pfiff standardsele?

Å vad kul! Roligt med snabb leverans, då kan vi ut och köra fortare. :bump:
 
Sv: Vart beställa Pfiff standardsele?

det är samma sele :)

jag antar att du har en shettis, annars har du köpt grisen i säcken enligt mig, för att röra till det lite. de billiga pfiffselarna passar sig bäst på ponnyer, ju mindre ju bättre.
 
Sv: Vart beställa Pfiff standardsele?

Jodå den är till en liten shettis tjej:) Säljaren menade att däckeln var kraftigare och bättre utformad, den var mera nylonförstärkt samt att men är rent hantverksmässigt "snyggare" gjort. Det är ju inte heller Pfiffs som är tillverkare. Jag ska ta massa bilder sedan och lägga ut (Pallas:angel:) så kanske någon som har en "standard" kan vara med och jämföra. /Lisis
 
Sv: Vart beställa Pfiff standardsele?

Nej, tror inte det. Jag tror det är samma selar som cirkulerar på bla. E-bay. Tillverkad i Indien. Ser ut som en sådan iallafall, har själv haft en :)
 
Jag vill varna för CF Hästshop, de skulle leverera inom 7-10 arbetsdagar, det tog över två månader och många arga mail innan jag till slut fick den. Det värsta var att butiken ljög flera gånger och sa att den var på väg. Blä. WashUp har jag hört är en väldigt bra butik att handla från, snabba och duktiga, men har inte provat själv. Selen fungerar utmärkt till vår islandshäst som bara skall dra däck och jogga lite då och då:) (cob)
 
Jag vill varna för CF Hästshop, de skulle leverera inom 7-10 arbetsdagar, det tog över två månader och många arga mail innan jag till slut fick den. Det värsta var att butiken ljög flera gånger och sa att den var på väg. Blä. WashUp har jag hört är en väldigt bra butik att handla från, snabba och duktiga, men har inte provat själv. Selen fungerar utmärkt till vår islandshäst som bara skall dra däck och jogga lite då och då:) (cob)

WashAp heter den ;)
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Ja, jag vet. Shein pratas om med allt annat än positiva ord från de som bryr sig åtminstone lite om hur klädproduktion påverkar vår...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
8 232
Senast: Badger
·
Hundhälsa Förlåt för en brutalt lång text Våra två tikar har precis löpt(dom är extremt synkade och löper typ exakt samtidigt). Sedan löpet har...
Svar
4
· Visningar
1 236
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 456
Senast: zarmino
·
IT & mobiler Min PC har betett sig lite lustigt den senaste tiden och jag funderar på om den ämnar gå i förtidspension. Sanningen att säga har jag...
2
Svar
23
· Visningar
1 429
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp