Vart i Sverige vill du resa?

Ha ha, ja det är ju inte direkt en metropol.

Jag vill åka till Karlskrona igen, har bara varit en snabbis. Stan har en spännande historia, Det finns cool träbebyggelse och Marinmuseet är häftigt!

Karlskrona är en mycket trevlig stad på sommaren då det sedan förra året finns en hopon/hopoff som går runt i innerskärgården
Mycket att se
Marinmuseum med ubåten är ett populärt ställe
 
Jag vill se norrsken! Jag har aldrig varit högre upp än Dalarna och vill se Lappland, gärna rida i fjällen. Har sett en resa där man kör hundspann i några dagar, det tycker jag verkar häftigt.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Var lite osäker i vilket forum jag skulle lägga den här, men vi provar med hästmänniska. Jag har länge funderat på hur mycket/vad man...
2 3
Svar
55
· Visningar
5 910
Senast: Cambrie
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 798
Senast: jemeni
·
Övr. Hund Har funderat på att gå ut och vandra längre norrut i landet med Milou men eftersom jag inte har bil så är jag tvungen att åka buss eller...
2
Svar
36
· Visningar
2 654
Senast: Niyama
·
Hästvård (Lång text men behöver verkligen hjälp) Hej! Jag sålde en hopphäst för ca 1,5 år sedan till en hobby ryttare som skulle ha honom som...
2
Svar
39
· Visningar
10 134
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp