Vart i Sverige vill du resa?

Ha ha, ja det är ju inte direkt en metropol.

Jag vill åka till Karlskrona igen, har bara varit en snabbis. Stan har en spännande historia, Det finns cool träbebyggelse och Marinmuseet är häftigt!

Karlskrona är en mycket trevlig stad på sommaren då det sedan förra året finns en hopon/hopoff som går runt i innerskärgården
Mycket att se
Marinmuseum med ubåten är ett populärt ställe

Jag vill se norrsken! Jag har aldrig varit högre upp än Dalarna och vill se Lappland, gärna rida i fjällen. Har sett en resa där man kör hundspann i några dagar, det tycker jag verkar häftigt.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 542
Senast: Cattis_E
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Först tänkte jag skriva i en kropp som inte orkar, men grejen är att ju längre tid jag varit sjuk desto mer en del av mig känns kroppen... 2 3
Svar
52
· Visningar
9 065
Senast: manda
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
27 802
Senast: alazzi
·
R
Hundavel & Ras Nu har jag slitit mitt hår länge nog över att försöka navigera djungeln av raser och uppfödare, utan att komma någon vart. Så med risk... 4 5 6
Svar
115
· Visningar
13 716

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka