Bukefalos 28 år!

vart ska alla ?

Sv: vart ska alla ?

Vet ej om det kanske ligger en sån här tråd redan, då ber jag om ursäkt.

Men iaf, vart ska ni på fälttävlansläger i sommar ?
Själv ska jag till stall nilslund 13-15 juni :banana:

Som tur är kan vi ha träningsläger på "hemmaplan" AH har flyttat till vårt stall och vi har ju egen terrängbana inpå knuten:bump::bump::bump: vill vi se ngt annat far vi till gärds ngn dag, tjoho - nu är säsongen snart igång.. nedräkning:banana:
 
Sv: vart ska alla ?

Är för fattig för att vara med på fälttävlandslägret på sämsholm, men jag ska vara med på terrängträningar för Therese. Bor inte långt därifrån utan kan rida till sämsholm ;)

Ska jag vara helt ärlig så har jag inte heller lust att betala så mkt för att vara på läger med henne :angel: Tkr inte att hon är bra :crazy: Men jag har en fördel på vanliga terrängträningar: Min andra tränare (som jag fördrar) är med på dom :)
 
Sv: vart ska alla ?

Ja, men inte för Therese. Var där på ett 4-dagars läger för Marita Mattsson förra sommaren :D
 
Sv: vart ska alla ?

Är för fattig för att vara med på fälttävlandslägret på sämsholm, men jag ska vara med på terrängträningar för Therese. Bor inte långt därifrån utan kan rida till sämsholm

Ska jag vara helt ärlig så har jag inte heller lust att betala så mkt för att vara på läger med henne Tkr inte att hon är bra Men jag har en fördel på vanliga terrängträningar: Min andra tränare (som jag fördrar) är med på dom :)

Ojdå:crazy: Låter ju lovande:angel:
Spotlight: Okay:) Är det fin bana osså?
Kan inte du PM:a din MSN så kan vi babbla där ist för att kapa tråden totalt:p:angel:
 
Sv: vart ska alla ?

Ja, jag sitter och väljer mellan det för Therese och det för Marita...
Therese är ju väldigt duktig och så, men det andra är ju mer folk som man känner med på, även om vi bara var en liten skara förra året! Vilka datum var det du var där?
 
Sv: vart ska alla ?

Jag tycker det är jättefint där :) Många olika fina hinder. Själv är jag ju kär vi vattenhindret på SM-banan :love:
 
Sv: vart ska alla ?

Jag skall ingenstans för vi har så bra träningar hemma i Hofors. Vår bana är kanon (och våran tränare oxå) så jag rekommenderar er alla att komma hit. Finns både kvällsträningar, weekendkurser vår och höst och riktiga läger på sommaren :bump:
 
Sv: vart ska alla ?

ok, då övelappade våra visiter nästan varandra, jag var där 3-5 augusti om jag inte minns helt fel!
 
Sv: vart ska alla ?

Jag skall ingenstans för vi har så bra träningar hemma i Hofors. Vår bana är kanon (och våran tränare oxå) så jag rekommenderar er alla att komma hit. Finns både kvällsträningar, weekendkurser vår och höst och riktiga läger på sommaren :bump:

Jisses frid vilken propaganda!:rofl::rofl:
 
Sv: vart ska alla ?

Ojdå:crazy: Låter ju lovande:angel:
Spotlight: Okay:) Är det fin bana osså?
Kan inte du PM:a din MSN så kan vi babbla där ist för att kapa tråden totalt:p:angel:
Haha det är klart att alla gillar ju olika tränare, jag gillar såna som är lite hårdare (så det verkligen händer ngt) Och det tkr inte jag att Therese är :angel: Sen har jag visserligen inte ridit mer än 3 lektioner för henne, har henne i specialidrotten och hon har än så länge inte sagt ngt om att min häst smiter ut med bogen trots att det syns :angel:
 
Sv: vart ska alla ?

Har ändrat min uppfattning lite om Therese idag, var på ett "1-dagsläger" och vi hade en hopplektion, en teori och en dressyr och det gick faktiskt riktigt bra :) Vito hoppade jättebra och gick väldigt bra i vänstergaloppen (vilket han inte gjort tidigare)..
 

Liknande trådar

Avel Hej! Kollat i äldre trådar, men hittar inte riktigt svar som kan passa in på just denna situation. Ber om ursäkt ifall det upplevs som...
Svar
9
· Visningar
1 173
Senast: Anon89
·
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
23
· Visningar
1 392
Senast: Bison
·
Hästvård Hej! Svårt att välja var tråden ska ligga, men chansar på att den hör hemma här. Vi har kvar barnens gamla ponny som nu är 30 år. I...
Svar
7
· Visningar
1 308
Senast: Cattis_E
·
Gravid - 1år Det här kan bli lite rörigt, jag ber om ursäkt på förhand. Jag och maken har en dotter på 1.5 år. Hon är det bästa som hänt oss och...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
10 248
Senast: gulakatten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp