Vart vänder jag mig nu? Halt hund

Åh, jag märkte inte ens att det skulle vara oförskämt… Så det är lugna puckar! :D

Strålande! Men dåså, nu ska vi se om jag kan pinga din radar... :sneaky:

Låt mig säga ett par ord om din hund, ditt namn, var du bor, vad du gör och hur du luktar, för att inte nämna... :devil:

Hm, dags att göra något åt sömnbristen vid det här laget kanske? Nu ska jag sluta fåna mig, hoppas din hund blir snabbt helt frisk och trivs så gott det går med konvalescensen under tiden! :)
 
Strålande! Men dåså, nu ska vi se om jag kan pinga din radar... :sneaky:

Låt mig säga ett par ord om din hund, ditt namn, var du bor, vad du gör och hur du luktar, för att inte nämna... :devil:

Hm, dags att göra något åt sömnbristen vid det här laget kanske? Nu ska jag sluta fåna mig, hoppas din hund blir snabbt helt frisk och trivs så gott det går med konvalescensen under tiden! :)

Inte väcka den björn som sover! :nailbiting:. Men enklast är nog att släppa fram sin hund olovandes, eller tränga sig i kön. Det brukar göra susen! :D
 

Liknande trådar

Hundhälsa Holländsk Herdehund på nyss fyllda 1år, började med att jag en dag (14nov) tyckte han såg halt/rörelsestörning på morgon rastningen...
Svar
3
· Visningar
784
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 411
Hästvård Hej! Jag har en häst som har förslitningsskada på gaffelbandet och griffelbenet, diagnosen ställdes i december men han har visat hälta...
Svar
7
· Visningar
1 240
Senast: MiniLi
·
Hundhälsa Pankreatit, sänka 100, anemi, noll blodplättar, inflammerad tarm. Snabb förklaring. Under påsken ringde hundvakten och sa att hunden...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
10 441
Senast: solrose00
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp