aprilmaj
Trådstartare
Ja, visst är den! Ska vårdas efter bästa förmåga! Har hittat den på två ställen, en på stenen och en bland grus och förgätmigej:Vårda den! Den var ju jättefin
https://instagram.com/p/18doNrPIJg/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, visst är den! Ska vårdas efter bästa förmåga! Har hittat den på två ställen, en på stenen och en bland grus och förgätmigej:Vårda den! Den var ju jättefin
Ett vårtecken är väl bakslag i vädret? Aprilväder i maj:
https://instagram.com/p/2K5besvILS/
Minst sagt!Skittråkigt!
Kyla okej, snö nejÄsch, jag är glad att det blev lite kyligare, annars smäller det ju bara till nu och är över om man råkar blinka.![]()
Äsch, jag är glad att det blev lite kyligare, annars smäller det ju bara till nu och är över om man råkar blinka.![]()
Äsch, jag är glad att det blev lite kyligare, annars smäller det ju bara till nu och är över om man råkar blinka.![]()
Glömde svara @Monstermom innan i tråden. Jag är fortfarande väldigt konfunderad över hur de kunde sälja ett så pass litet kejsarträd till dig och säga att det bara är att plantera ut, men det verkar ju må bra och det är huvudsaken. Jag hade (innan vi köpte ett färdigt) planer på att så kejsarträd med frö (har fröna kvar hemma), men när jag läste att de måste vara inne så många år innan de kunde planteras ut, gav jag upp idén och vi beställde ett färdigt istället. Mitt träd har vaknat, men i år blir det inga blommor, det är däremot en hel del frökapslar på det som öppnat sig. Läste någon artikel om det, att någonstans i södra Sverige var de supernöjda med att de fått sitt att blomma 1 (en!) gång på 50 år, vårt blommade första våren, dvs förra året.
Du vet att man ska ha rätt bensin i gräsklipparen, va?@aprilmaj: Lite för tidigt här men gräsmattan är grön (dvs jag borde väl klippa eländet men jag har inte tid idag). Aklejorna har bladen kommit upp på och snart är nog äppelträden på g
Maskrosorna har kommit upp i ett soligt läge![]()
Du vet att man ska ha rätt bensin i gräsklipparen, va?
Aklejor har jag inte sett här än, men det kanske kommer. Häggen blommar i alla fall![]()
Om man ska vara riktigt noggrann, så ska det vara okänd bensin med en slurk oljaKan hända att jag har koll på det, det var 2-takts oljeblandad, va?![]()