Bukefalos 28 år!

Varulvslek.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Även jag var helt säker på att glömmerallt var siare iom lynchen mot Paddington. Men när @Snurrfian ändrade uppfattning så totalt om mig fattade jag att hon siat mig.

Däremot hade jag i all förvirring helt glömt bort att det fanns en ängel. Därav min fråga till dig @Lobelia :banghead:
 
När jag skrev att jag röstar på q om det inte inkommer något som tydligt emotsäger det - fattade du att jag trodde du var siare just då och hade siat ond? Men jag var osäker så jag ville att siaren skulle bekräfta och så kom bekräftelsen från GA istället och då trodde jag ju på henne...

Du hade kunnat fläska på mot Paddington - jag hittade ju på teorier om dig i förrförra leken fast jag inte hade nånting egentligen. Jag låtsades ju att jag hittat ett samarbete mellan dig och FiaM fast Fia var ju helt oskyldig

Det var då inte lätt att hitta teorier om Habina, hon hade skrivit nada i leken, de jag åstadkom var så genomskinliga så att man skulle kunna promenera genom dem. tror man måste vara blind för att missa att jag jagade henne med blåslampa
 
@bollen__ @Dentaku @quarter4ever

Bra spelat av er allihopa :bow:

Nu hoppas jag ni fastnat i ulvträsket och vill vara med fler gånger :)

Tack för en rolig lek till allihopa, även om ulvjävlarna gav mig antiklimax av att inte få veta det riktiga slutet på leken :meh:

:bump:

Dom är redan förtappade och anmälda till nästa lek ;)

Hi hi, vi goda bestämde att vi vann och ulvarna bestämde att dom vann.
Så en riktigt rättvis och bra lek med andra ord O_o
 
Försök gå ut hårdare på någon som inte skriver något? :banghead: Jag höll på att bli tokig när @Paddington bara gled med och tyckte synd om sig själv för att det var en sån stor lek. Det fanns ju inget att hänga upp några teorier på... @quarter4ever gjorde jag tappra försök att peka ut men jag trodde att jag hade hittat en öppning med @Mirtai som sen visade sig god och då föll det lite...

Det är då man går ut stenhårt med att det är jättemisstänkt att bara glida med :p
 
Som sagt, ingen kan rimligen ha missat min hetsjakt på Habina, som heller inte hon skrivit något och tala om. ta.
Nej där var jag mest osäker på om jag verkligen vågade lita på dig... Och som sagt när bokstäverna blir svarta fläckar är det svårt att få ut något vettigt alls... ;)
 
Jag hade ju fullt sjå att ens försöka hitta nån som kunde vara ond. Att hitta specialroller tänkte jag inte ens på, jag hade nog glömt bort dom :o Men kul vare!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 312
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 170
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 977
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 648
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Gräs i näshålan?
  • Forl kostnad?
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp