Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
@Niyama, ja såklart det är monstermom. Hjärnsläpp deluxe här. Menar du Caisa? Isf hade hon fullt upp ett tag. Men det kanske släppt nu. @CaisaLundblad. @Sasse?
Och jag håller med. Jag vill också kunna se en lista på vilka som skrivit i tråden.
Gullig du är som taggade mig ! Har ju dock tänkt att inte spela detta år. Har inte riktigt tiden som behövs läggas ner. Kanske eventuellt vara med senare men just nu skulle jag mer känna press och vill inte att det ska bli som sista leken då jag var ond och inte hade riktigt tid. Kändes inte helt sjust mot de andra i lyan. Eller spelarna som helhet.
OT men din avatar står still??? Ska den inte hoppa va? Och förresten vad är det för lista ni pratar om?
@karamelldrottningen
Listan är den som man kunde få fram förut (gamla buke) om man tryckte på siffran för antal inlägg i tråden (har jag för mig).
Då såg man en lista på de användare som skrivit i tråden, och en siffra på hur många inlägg var och en skrivit i tråden. Sedan kunde man välja en användares inläggssiffra och få fram dennes inlägg i en lista.
Mycket smidigt om man vill gå igenom vad någon har skrivit, eller leta upp ett inlägg från en användare etc
Hästnyheter Jag har också fått fel tid registrerat på omhoppningen för en hel del år sedan. Domaren var absolut inte intresserad av att se på filmen...
Trädgård & Växter Jag har upplevt att Pelargon i icke full sol och lite för stor kruka kan överleva en del i alla fall. (lavendel är ju väldigt torktålig...
Hundavel & Ras Jag antar att det beror på hur allvarliga svårigheterna är.
Jag har mycket lättare att anpassa mitt liv efter en hund som till exempel...