Varulvslekarnas anmälningstråd

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Niyama
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 979
  • Visningar Visningar 72 895
Status
Stängd för vidare inlägg.
Indirekt iaf, jag kan tycka att siare ska ha något för sin spelskicklighet att leta ledtrådar också och får därför komma m sina förslag. Om det blir roluette kan jag skicka ut en sia till vem som helst av alla deltagare.....Hmnnm jag kan skicka ut en random sia till vilken deltagare som helst under leken... :devil:

@Paddington Jag avstår från att rösta, tror inte jag kan vara med tyvärr. Efter nästa tisdag är det helkört för min del för den veckan, och jag antar att leken inte kommer att vara slut innan dess. Om du inte lovar att jag får vara självmordbombare så jag kan spränga mig på måndag oavsett? :idea: ;) :D

Visst du kan få vara självmordsbombare - inga problem. Men är det inte bättre att jag sätter dig i lyan och dina kolleger käkar dig - borde inte det sätta griller i huvudet på övriga deltagare ;) :p

Ja, men då kanske de två som inte blir valda inte ska gå att väljas natten efter? Eller blir det för klurigt då kanske?
fast borde inte siaren ha möjlighet att sia den/de den vill sia? Tänk om det är typ 4-5 deltagare kvar i leken och denne redan försökt sia två av dem kvällen innan - och det är dem siaren är mest fundersam över. Ska denne inte få chans att sia dem då?

Jag tror det tillför ytterligare ett element i leken att åtminstone öppna upp för lottningen, men m allt att hålla reda på i leken skulle jag nog nästan behöva en Sidekick som LL :idea:

fast borde inte siaren ha möjlighet att sia den/de den vill sia? Tänk om det är typ 4-5 deltagare kvar i leken och denne redan försökt sia två av dem kvällen innan - och det är dem siaren är mest fundersam över. Ska denne inte få chans att sia dem då?

Jag tror det tillför ytterligare ett element i leken att åtminstone öppna upp för lottningen, men m allt att hålla reda på i leken skulle jag nog nästan behöva en Sidekick som LL :idea:

Jag tänker att det är rätt många som inte kan köra samma person flera nätter i rad, typ häxa och så, och att man isf måste tänka lite taktiskt. :)

Vill du att jag ska erbjuda mig att vara din Robin? :love:

Jag tänker att det är rätt många som inte kan köra samma person flera nätter i rad, typ häxa och så, och att man isf måste tänka lite taktiskt. :)

Vill du att jag ska erbjuda mig att vara din Robin? :love:
Jag tycker att det låter som en bra begränsning för ängeln att inte få skydda samma person 2 dagar i rad :)

Lyfter upp anmälningslistan igen

Tema: Robinson-Buke 2014

LL: Paddington
1. Bumpo
2. glömmerallt
3. Snurrfian
4. Habina
5. Mammas
6. LenaH
7. cirkus
8. Koppen
9. Idahoe
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16. Lobelia

Tema: Robinson-Buke 2014

LL: Paddington
1. Bumpo
2. glömmerallt
3. Snurrfian
4. Habina
5. Idahoe
6. LenaH
7. cirkus
8. Koppen
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16. Lobelia

Inte säkert att den blir ulvakäk på en gång. Kommer ihåg den leken där jag var god spion, blev käkad, återupplivad, fick fortsätta spionera och ALLA visste att jag var garanterad god och ulvarna försökte inte käka mig... Men det kräver kanske att ängeln är vid liv ;)

Ja det kräver att ängeln är vid liv och att den får skydda samma flera nätter i rad.

Jag lekte en del med blodgivaren för flera år sedan och jag har för mig att det inte fungerade så bra och att det var därför rollen inte är med så ofta längre(knappt alls va?)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 188
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 757
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 842
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 018
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix
  • WE-tråden