Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är lite sugen på att vara LL efter dig. Jag vill också ha en twist-lekHade varit kul att vara LL om man vågar nu efter sjukt twistade lekar. Min kommer ligga på dagisnivå![]()
Jag är lite sugen på att vara LL efter dig. Jag vill också ha en twist-lek![]()
Hey! Jag sa EFTER hemtentan!
Tack för pingen, kan inte vara med den här omgången, har en konvalescent som tar massa tid just nu, men jag är gärna med längre fram i någon senare lek :-)Jag kommer ihåg henne Habina och det vad AskoII hon hette.
Saknar även @Vira, @karamelldrottningen, @dramatik, @Ottilia, @Shaggy
Jag kommer behöva semester efter nuvarande lek...Hey! Jag sa EFTER hemtentan!Fy, jag har inte ens satt igång med den och den ska lämnas in den 15 så tio dagar kan ni allt vänta
Den mera korrekta listan:
LL: Matmissbrukaren
1. Habina
2.
3. @Dentaku
4. Paddington (beroende på när leken kommer igång och hur det ser ut på jobbfronten e 3v semester.....)
5. @Lilltess
6. Lobelia
7.
8.
9.
10.
11.
12.
Bra, med semester så hinner du leka massorJag kommer behöva semester efter nuvarande lek...![]()
Nej. Du. Får. Inte. Vara. Lekledare.Åh, jag skulle vilja prova att vara LL nån gång! Problemet är väl att jag skulle snurra in mig själv så totalt att till slut har jag ihjäl alla deltagare bara för att räkna ut vilket håll som är upp igen...![]()
Nej. Du. Får. Inte. Vara. Lekledare.
350 inlägg från LL så vet jag till slut inte om jag är god eller ond eller ens vad min roll heter.![]()
Tvivlar på att du skulle hålla dig till det.Jag trodde du skulle gilla tanken, LL skriver ju bara två inlägg/dag!![]()
Åh, jag skulle vilja prova att vara LL nån gång! Problemet är väl att jag skulle snurra in mig själv så totalt att till slut har jag ihjäl alla deltagare bara för att räkna ut vilket håll som är upp igen...![]()
Ja, from idag vet jag också att jag kommer ha tid ett tag till.LL: Matmissbrukaren
1. Habina
2. Snurrfian
3. Dentaku
4. Paddington (beroende på när leken kommer igång och hur det ser ut på jobbfronten e 3v semester.....)
5. Lilltess
6. Lobelia
7. @LenaH du vet att du vill!
8.
9.
10.
11.
12.
Vaddå har du koll på sådant annars alltså?Nej. Du. Får. Inte. Vara. Lekledare.
350 inlägg från LL så vet jag till slut inte om jag är god eller ond eller ens vad min roll heter.![]()
Du kan ju hålla i den där leken som kom upp som förslag förut. Där det är goda och onda på deltagarlistan, men alla som är med har fått goda roller. Så slutar leken när vi inser att alla är goda.![]()
Oftast, men i den här senaste måste jag erkänna att jag läste rollbeskrivningen både en och två och tre och..... gånger...Vaddå har du koll på sådant annars alltså?![]()
Så länge du minns vad du heter och kan hitta till datorn/telefonen så är allt okej.Nej. Du. Får. Inte. Vara. Lekledare.