Eller inte. Det beror påDet känns tryggt. Jag kommer åka ut först.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller inte. Det beror påDet känns tryggt. Jag kommer åka ut först.![]()
Ja men ......Jag med!
Vad trodde du - det finns inte bara lex Q. Det finns lex Klara också
och en jkla massa lex, frågan är vem jag ska bli mest misstänksam mot![]()
Ehrm.. Det beror på hur man ser på sakenhm var det inte du som INTE var gammal?![]()
Ehrm.. Det beror på hur man ser på sakenOch i vilket sammanhang
![]()
Just vad gäller snurrighet och sånt som slår knut på hjärnverksamheten så kanske man kan skylla på en halvgammal hjärna i kombination med amningshjärna?
Amning är en fullt godkänd ursäktJust vad gäller snurrighet och sånt som slår knut på hjärnverksamheten så kanske man kan skylla på en halvgammal hjärna i kombination med amningshjärna?![]()
så synd!Jag kommer att vara väldigt upptagen kommande vecka, tyvärr!![]()
Kanske dags att börja tagga folk? Eller har alla rymt till skärgårdar och sommarstugor?Nåja prövar med ett par så får vi se om listan fylls på
@TeamLundVer var hemkommen, så mycket kommer jag ihåg iaf!
@Snurrfian @LindgrenV @Habina @Dentaku @FiaM @Idahoe
OkiJag är på fälttävlansläger!Så även om jag älskar niyamas lekar så kan jag leka först på fredag...
Trevlig semesterJag har semester, och kommer således inte vara med![]()
Jag har kommit hem från sommarstugan nu så nu kan jag vara med! @quarter4ever jag blir hem i kring minst 2 veckor så då borde leken hinna ta slut...
LL Niyama hjälpreda bollen__(?)
1. Paddington
2. Blacksmithfarm
3. _CorpseBride_
4. quarter4ever
5. zassoo
6. cirkus
7. Klara (om leken drar igång efter midsommarafton)
8. heartstring
9. Snurrfian
10. Lobelia
11. Emtherlia
12.
13.
14.
Ok. Noterar det med. 2 veckor till Emro kan leka.....Nej, dåligt med det. Sliter i två veckor till![]()