Varulvslekarnas anmälningstråd

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Niyama
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 988
  • Visningar Visningar 68 219
Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså, drömmen vore ju att få leka IRL någon gång! Typ hyra någon stor herrgård här uppe i urskogarna... *planerar för mig själv*
Huu:nailbiting:. Det låter väl blodigt för mig !!
Men har ju planer på att man borde kunna köra en speedlek under en träff?:) Leken läggs upp under dagen och sedan blir det täta uppdateringar så leken är slut inom några Tim? Kanske kunde vara nåt ? :) ( och även de som inte hade möjlighet att närvara kan ju iaf leka om man vill ;))

så varför fiskar du e olika teman typ musiktema å musikaltema osv då ;) :p
Jaaaa men tema är väl nice ? :confused::p
Annars med tanke på min idé om en snabb lek så kanske bättre att bara kalla det ulvlek så det blir enkelt att skriva uppdateringarna också ? Sedan ser jag framför mig hur alla smyger runt och är hemliga och ska hålla masken allteftersom dagen/ kvällen fortskrider :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 572
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 841
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
18 027
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 130
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bildtråd
  • Stora shoppingtråden III