jag var detSådana tankar jag jag också ibland. Hade varit jätte roligt
vilka var med på första cirkus clinicen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jag var detSådana tankar jag jag också ibland. Hade varit jätte roligt
vilka var med på första cirkus clinicen?
HuuAlltså, drömmen vore ju att få leka IRL någon gång! Typ hyra någon stor herrgård här uppe i urskogarna... *planerar för mig själv*
Har jag juHaha, å själv undrar jag ju varför Evert inte tänkt på att ha ulvlekstema på sin träff.....![]()
![]()
Jag var också därjag var det![]()
så varför fiskar du e olika teman typ musiktema å musikaltema osv dåHar jag ju![]()
jag var det![]()
Jag var också där![]()
Nu har vi tom två på g bara att komma på de/ den som passarHade vart kul om vi kunde haft en Varulvsträff. Det var det jag trodde![]()
såg du inte mitt klipp jag lade upp!!??Inga bilder på toaletten?![]()
Hu näää så modiga var vi inte att vi vågade ta bilder på monstret ...Inga bilder på toaletten?![]()
Vart???såg du inte mitt klipp jag lade upp!!??
![]()
Men har bestämt för mig att @cirkus tidigare publicerat foton på Den Berömda Toaletten ( i våras tror jag ?)Inga bilder på toaletten?![]()
Jag har sett Hunger Games, den idén är typ snodd redan.Alltså, drömmen vore ju att få leka IRL någon gång! Typ hyra någon stor herrgård här uppe i urskogarna... *planerar för mig själv*
Jaaaa men tema är väl nice ?så varför fiskar du e olika teman typ musiktema å musikaltema osv då![]()
![]()
Var det inte typ Sasse el Mamsen el ngn som hade en ulvlek på temat IRL ulvlek i en spöklik herrgård för ett tag sedanJag har sett Hunger Games, den idén är typ snodd redan.
Jag ser mera hur @cirkus skickar ut oss i skogen och sen lynchar vi varandra.Var det inte typ Sasse el Mamsen el ngn som hade en ulvlekslek på temat IRL ulvlek i en spöklik herrgård för ett tag sedan![]()
Ja så är det ! Hon lyckades ju låsa mig ute så när jag ville *tada* gå på toalettenJag ser mera hur @cirkus skickar ut oss i skogen och sen lynchar vi varandra.
Last man standing liksom.![]()
![]()
Jag har sett Hunger Games, den idén är typ snodd redan.
Jag ser mera hur @cirkus skickar ut oss i skogen och sen lynchar vi varandra.
Last man standing liksom.![]()
![]()
Men herregud, var det där min första lek?!!!Frågan är när fantasi övergår till verkligheten
http://www.bukefalos.com/threads/varulvslekbuketraff-varulvslek.1278394/![]()