Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
en riktig julklapp mao24 december.........![]()
en riktig julklapp mao![]()
Så länge vi är med på olika sidor får du vara med så lite som du var i förra leken!Nu misstänker jag att ingen kommer tagga mig till nästa lek men vi kan ju konstatera med senaste leken i färskt minne att jag inte ska leka förrän jag har semester eller nåt. Typ i sommar.![]()
Man blir alltid misstänkt för allt man skriver... Jag blir misstänkt av folk även när de tycker jag har vettiga teorier, det är liksom lite så det fungerar.Jag tror nog jag inte ska leka då jag blir misstänkt för allt jag skriver. Var bättre i början när jag var förvirrad nybörjare och folk hade överseende med mig och mina mystiska hypoteser
![]()
![]()
@Ferrari Jag kan tillägga att jag egentligen inte trodde på min teori dag 1, Det var en "förstadagsröst" på det jag kunde få till en teori om.
Dessutom, på tal om svår roll, när jag var svart får för första gången så lyckades jag med konststycket att rösta ut en ulv i första lynchen, Jag la första rösten och skulle försöka vinka till lyan - och så följer fler goda mig och stackars @Lobelia (tror jag det var) rök dag ett.
Det är skitsvårt allt som oftast, och ibland behöver man en paus för att hitta tillbaka igen, jag hoppas att du gör det (hittar tillbaka) för jag tycker att det är roligt att spela med dig!
Klart du ska vara med igen! Jag tycker att det är roligt att leka med dig!Problemet är väl att just i nuläget så har jag haft vansinnigt mycket tid över som jag måste spendera på något. Och jag älskar att skriva, alltså, mycket. Så i lekarna får jag utlopp för det intresset med.
Jag tycker det är kul att spela med dig också BSFkänns som om jag "kommit in i gänget" lite nu efter ett tag.
Problemet är väl att just i nuläget så har jag haft vansinnigt mycket tid över som jag måste spendera på något. Och jag älskar att skriva, alltså, mycket. Så i lekarna får jag utlopp för det intresset med.
Jag tycker det är kul att spela med dig också BSFkänns som om jag "kommit in i gänget" lite nu efter ett tag.
ja men det är väl klart du ska vara med!!!Problemet är väl att just i nuläget så har jag haft vansinnigt mycket tid över som jag måste spendera på något. Och jag älskar att skriva, alltså, mycket. Så i lekarna får jag utlopp för det intresset med.
Jag spelade 2010, det är så länge sen att det inte ens räknas. Och då tror jag att det var 2 lekar... :P eller något sådant.Jag trodde att du spelat förut!
ja och ibland klämmer man dem( finnarna) fast man vet att man inte bordeJag trodde att du spelat förut! Jag tycker du helt klart är inne i lekande och har inte ens kännts som nybörjare -du har alltså ingen pardom när jag tycker att du är skum. Så jag tycker absolut att du ska frtsätta leka för att få utlopp för skriverierna.
Jag tro vi alla har en anledning till att leka - min är min trasiga hjärna som brukar briljera en gång varje lek, men oftast känner jag mig helt jäkla lost och borta. Och misstänker alla så jag nästan får finnar på ryggen
Tack, ja, det tycker jag att du harProblemet är väl att just i nuläget så har jag haft vansinnigt mycket tid över som jag måste spendera på något. Och jag älskar att skriva, alltså, mycket. Så i lekarna får jag utlopp för det intresset med.
tja då är du både veteran och noobieJag spelade 2010, det är så länge sen att det inte ens räknas. Och då tror jag att det var 2 lekar... :P eller något sådant.
ja och ibland klämmer man dem( finnarna) fast man vet att man inte borde
de flesta känner sig lost och missförstådda när man är god- jag brukar ( numera) rikta in mig på LL om jag åker ut så jag får utlopp för mitt skrivbehovMen bara äääälskar @Lobelia s påhitt med goda lyan!! för det är ju det tråkigaste med att åka ut som god , om du inte är tvilling, att då har du ingen att dividera med leken om - tillika den största fördelen med att ingå i lyan- fär då är man "kvar" sas
![]()
nänä hon har anmält sig- så inte sidekicka!! ( denna gången iafTack, ja, det tycker jag att du har
Om du vill vara med fast inte leka så kan du få sidekicka med mig, säg till i så fall![]()
Såg det nu, har lagt till en editnänä hon har anmält sig- så inte sidekicka!! ( denna gången iaf)Men annars kan jag rekommendera det- det är jätteroligt !!