Vi har haft Macken och Stinsen Brinner...Galenskaparnanånting?
Så, Hajen som visste för mycket, Alla ska bada eller någon av revyerna?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi har haft Macken och Stinsen Brinner...Galenskaparnanånting?
hehe det är du som är expertenVi har haft Macken och Stinsen Brinner...
Så, Hajen som visste för mycket, Alla ska bada eller någon av revyerna?
Går bra för migOm ingen annan vill så kan jag ta en lek (om det inte drar iväg för långt med tiden...
oups- förlåt- glömde invänta svar från dig och @glömmerallt innan jag satte upp BSF som LLGår bra för mig![]()
Ingen faraoups- förlåt- glömde invänta svar från dig och @glömmerallt innan jag satte upp BSF som LL
Inte meningen![]()
Äsch då, du är välkommen ändå, om du villNu misstänker jag att ingen kommer tagga mig till nästa lek men vi kan ju konstatera med senaste leken i färskt minne att jag inte ska leka förrän jag har semester eller nåt. Typ i sommar.![]()
Varför skulle vi inte tagga digNu misstänker jag att ingen kommer tagga mig till nästa lek men vi kan ju konstatera med senaste leken i färskt minne att jag inte ska leka förrän jag har semester eller nåt. Typ i sommar.![]()
been there- still thereJag tror nog jag inte ska leka då jag blir misstänkt för allt jag skriver. Var bättre i början när jag var förvirrad nybörjare och folk hade överseende med mig och mina mystiska hypoteser
![]()
![]()
been there- still there
Bara att försöka utvecklas- eller hur![]()
Varför skulle vi inte tagga dig
och jag har bestämt för mig att det kommer allahelgonahelg och jul och nyårshelg samt påsk innan sommaren
Så lätt slipper du inte undan![]()
Ni är väldigt rara men det var inte kul att vara så av banan som jag var senast.Äsch då, du är välkommen ändå, om du vill![]()
ja men du ser- öva mera !Jomenvisst är det så, tar ju ett par gånger innan man lär sig, absolut. Sen så gäller det ju att hitta sin egna spelstil.. har inte kommit så långt på den fronten ännu,
jamendåså då har du många andra dagar ledigt istället?Och det där med storhelger är tyvärr rätt irrelevant i min bransch...![]()
Jag tror nog jag inte ska leka då jag blir misstänkt för allt jag skriver. Var bättre i början när jag var förvirrad nybörjare och folk hade överseende med mig och mina mystiska hypoteser
![]()
![]()
Nej man har ju inte det! Men vi jobbar ju bara 38.25/vecka istf 40 tim......jamendåså då har du många andra dagar ledigt istället?
( men givetvis ska jag inte tjata på dig om du inte har tid)
noticedTänkte försöka va med lite i november för har det väldigt lugnt på jobbfronten innan det är dags för mammaledighet. Så om ni kommer ihåg så får ni gärna ge mig en liten tagg dåpuss på er