Varulvslekarnas anmälningstråd

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Niyama
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 988
  • Visningar Visningar 68 143
Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu misstänker jag att ingen kommer tagga mig till nästa lek men vi kan ju konstatera med senaste leken i färskt minne att jag inte ska leka förrän jag har semester eller nåt. Typ i sommar. :p

Jag tror nog jag inte ska leka då jag blir misstänkt för allt jag skriver :( . Var bättre i början när jag var förvirrad nybörjare och folk hade överseende med mig och mina mystiska hypoteser :up: :D

Nu misstänker jag att ingen kommer tagga mig till nästa lek men vi kan ju konstatera med senaste leken i färskt minne att jag inte ska leka förrän jag har semester eller nåt. Typ i sommar. :p
Varför skulle vi inte tagga dig :heart
och jag har bestämt för mig att det kommer allahelgonahelg och jul och nyårshelg samt påsk innan sommaren;)
Så lätt slipper du inte undan:D

Varför skulle vi inte tagga dig :heart
och jag har bestämt för mig att det kommer allahelgonahelg och jul och nyårshelg samt påsk innan sommaren;)
Så lätt slipper du inte undan:D
Äsch då, du är välkommen ändå, om du vill :)
Ni är väldigt rara men det var inte kul att vara så av banan som jag var senast. ;)

Och det där med storhelger är tyvärr rätt irrelevant i min bransch... :meh:

Jag tror nog jag inte ska leka då jag blir misstänkt för allt jag skriver :( . Var bättre i början när jag var förvirrad nybörjare och folk hade överseende med mig och mina mystiska hypoteser :up: :D

Hade inte du spelat tidigare?

Förutom att du själv kan ändra spelstil kommer ju folk lära sig lite hur du spelar, jag har vissa som jag aldrig fattar riktigt hur de resonerar men som jag vet att det är så med oavsett vilken roll personen har. Vissa blir ofta lynchade tidigt och där försöker jag tänka på att inte rösta på personen direkt för att jag tycker den beter sig skumt eftersom jag ofta tycker det.

LL: Blacksmithfarm tema: Galenskaparna :angel: nånting?

1. MikaTela
2. Snurrfian Med lite brasklappen att ungarna har höstlov så jag lär väl hitta på något med dem någon dag åtminstone... ;)
3. cirkus
4. quarter4ever
5. Mirtai
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 343
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 794
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 900
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 039
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka