@Lobelia - du är skum!
Hur kunde Lampan försvinna och Ferrari få hennes plats? Va? VA?
Hon är skum redan innan leken startar... hur ska detta gå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Lobelia - du är skum!
Hon är skum redan innan leken startar... hur ska detta gå? Jag gjorde samma tabbe men redigerade mitt inlägg max 30 sekunder senare när jag insåg att Lampan magiskt försvunnit :O
Jag gissar att du får får fråga lyxbilen om det, jag citerade hennes inlägg, en snabb editering efter det skulle jag tro.@Lobelia - du är skum!
Jag gissar att du får får fråga lyxbilen om det, jag citerade hennes inlägg, en snabb editering efter det skulle jag tro.
Det är @Lobelia som är skumAha - då är det nog DU som är skum!![]()
He he och hon är redan skumförklarad i inlägget innan - du är genast oskyldig
Jag gissar att du får får fråga lyxbilen om det, jag citerade hennes inlägg, en snabb editering efter det skulle jag tro.
Och sköthästen hade ett fantasinamn? Och den som döpt den hade inte hört talas om bilen?Lyxbil?Jag är döpt efter en sköthäst jag hade för en herrans massa år sen!
![]()
Varför är jag skum? För att ferrari missar att du anmält dig?Det är @Lobelia som är skum
Får hålla ögonen på henne
(Pst kan hon bli sur också om andra inte sköter sig?)
Och sköthästen hade ett fantasinamn? Och den som döpt den hade inte hört talas om bilen?
Ha ha vi får se var det här slutarVarför är jag skum? För att ferrari missar att du anmält dig?
Din teori är ulvig?
Jag får kalla dig lyckat, kanske passar på pållen också?Du har så rätt Lobelia!
Jag får kalla dig lyckat, kanske passar på pållen också?
Japp, dubbelnick
Hade jag gjort om jag bara varit onlineKan någon skriva upp mig? Evert kanske?