Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
pannan i djupa veck:
Vad tror ni om detta - kan det funka för flertalet?
leken upp ikväll och sedan första DL1 fredag ca 21?
NattDL1 fre ca 23? och sedan dagDL2 ca 11-12 på lördag?
Därefter nattDL2 ca 10 sö och dagDL3 sö ca 21-22?
Så är det fritt fram för de som som har ont om tid lördag att tom lägga säkerhetsröst redan efter nattDL som då kommer fre kväll`?
Och de som har tid att leka under lördagen kan skriva och teoria om de vill? och ingen riskerar att missa att rösta?
För mig är det ok m låg aktivitet i helg.Inte en chans att jag kan vara med i så fall. Sitter på möte/konferens från fredag morgon-sön kväll så kommer bara kunna komma in sporadiskt och läsa. Om låg aktivitet i helgen är ok så funkar normala dl men mer än så är inte möjligt. Bättre att jag hoppar av i så fall![]()
Effekten blir mest att de som har ont om tid på lördagen får ännu mindre tid och även jag som har gott om tid normalt kan få problem. Det är inte lång tid mellan 23:00 och natt DL på fredag och dag DL lördag direkt.pannan i djupa veck:
Vad tror ni om detta - kan det funka för flertalet?
leken upp ikväll och sedan första DL1 fredag ca 21?
NattDL1 fre ca 23? och sedan dagDL2 ca 11-12 på lördag?
Därefter nattDL2 ca 10 sö och dagDL3 sö ca 21-22?
Så är det fritt fram för de som som har ont om tid lördag att tom lägga säkerhetsröst redan efter nattDL som då kommer fre kväll`?
Och de som har tid att leka under lördagen kan skriva och teoria om de vill? och ingen riskerar att missa att rösta?
Det var bara en tanke och eftersom det inte passar så är det ju bara att skrinlägga denEffekten blir mest att de som har ont om tid på lördagen får ännu mindre tid och även jag som har gott om tid normalt kan få problem. Det är inte lång tid mellan 23:00 och natt DL på fredag och dag DL lördag direkt.
Det är tanken som räknasDet var bara en tanke och eftersom det inte passar så är det ju bara att skrinlägga den![]()
Jag hinner ju inte vara LL förrän efter andra advent så hur ska jag hinna spela innan dess?@Paddington tycker jag ska vara med så jag har nån att rösta på till DL1![]()
Jag hinner ju inte vara LL förrän efter andra advent så hur ska jag hinna spela innan dess?![]()