jag tycker det är helt ok att tränga sigSå ni menar att det är okej att tränga sig!
Det samma gäller mig fast jag är sist![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jag tycker det är helt ok att tränga sigSå ni menar att det är okej att tränga sig!
fast vi tränger ju oss inte - vi säger ju bara att vi inte kan ta kommande lekSå ni menar att det är okej att tränga sig!
Så jag ska få chansen till revansch (dvs vara anonym hela leken)?fast vi tränger ju oss inte - vi säger ju bara att vi inte kan ta kommande lek
Förresten behöver jag en lek där deltagarlistan inte kommit igång än - den ska ju vara anonym![]()
![]()
haha du får låta bli att avslöja dig själv baraSå jag ska få chansen till revansch (dvs vara anonym hela leken)?![]()
JappSå jag ska få chansen till revansch (dvs vara anonym hela leken)?![]()
Och inte en chans att du gissar vem jag är
DEEET beror helt på om du anmäler dig till mig m ett anonymt nick eller om du anmäler med ditt vanliga....Och inte en chans att du gissar vem jag är![]()
Äh, jag är ju mästaren i anonymitet, ni trodde ju att jag var @Koppen!Och inte en chans att du gissar vem jag är![]()
Det var just det revanschen skulle gå ut på. Att inte Paddis gissar är mest en bonushaha du får låta bli att avslöja dig själv bara![]()
Den lär inte fungera igen...Äh, jag är ju mästaren i anonymitet, ni trodde ju att jag var @Koppen!![]()
dessutom har jag en aning om att det inte var medvetet sasDen lär inte fungera igen...
Pja, ni vet inte vilka ess jag har i rockärmen...Den lär inte fungera igen...
Äsch då! Jag skyller på @Görel ...dessutom har jag en aning om att det inte var medvetet sas![]()
så ytterst bekvämt att skylla på en annan för sina fylleslagÄsch då! Jag skyller på @Görel ...
Det kan ju vara att det inte ens är ngn siare el spion med.....Pja, ni vet inte vilka ess jag har i rockärmen...Jag kanske blandar ihop siare/spion den här gången?
Eller om jag ens är med...?![]()
Ingen siare, ingen spion,,,,,Det kan ju vara att det inte ens är ngn siare el spion med.....![]()
Anonyma roller också?Det kan ju vara att det inte ens är ngn siare el spion med.....![]()
vem vet......Anonyma roller också?![]()
Det här är första leken utan lya.....Ingen siare, ingen spion,,,,,
Blir det några roller alls i leken?
Det här är första leken utan lya.....
![]()