Varulvslekarnas anmälningstråd

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Niyama
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 988
  • Visningar Visningar 68 219
Status
Stängd för vidare inlägg.
och eftersom det är en oskriven regel (:devil: ) att om man skriver i anmälningstråden så vill man vara med?
sååååå?:)
LL: ?

1. Emtherlia
2. quarter4ever
3. bollen__
4. @GladFliicka ? :)
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12

och eftersom det är en oskriven regel (:devil: ) att om man skriver i anmälningstråden så vill man vara med?
sååååå?:)

1. Emtherlia
2. quarter4ever
3. bollen__
4. @GladFliicka ? :)
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12

Känner mig ungefär såhär (:nailbiting:) just nu! Tänkte ju smygläsa lite till.. Men beroende på när den startar så kan jag försöka mig på att vara med. Så med viss reservation kan jag stå kvar.. ;)

Ja det är klart att det kan bli lite tokiga missförstånd ändå men i de fall som de lätt kan undvikas är det trevligt att göra det.

För mig är det också otänkbart att låna ut mitt nick och jag tror det är det för de flesta och även bland de som tycker det är okej tror jag att det sker väldigt lite. Därför har jag inte reflekterat över att det skulle kunna vara ett problem eller behövas en regel mot det. För mig spelar det liksom ingen roll om någon skulle be sin lillebror rösta. Det verkar det ju dock på diskusionerna vara ett problem för många andra så jag kommer nog lägga till en sådan regel till kommande lekar.

Om lillebror röstar hur ska övriga kunna dra relevanta slutsatser av motiveringen? För mig är det självklart att man själv skriver allt i ett sammanhang där allt bygger på vad man skriver och hur man reagerar.

1. Emtherlia
2. quarter4ever
3. bollen__
4. GladFliicka
5. Gabby_Ossi
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12

Puffar upp denna, låg på sida 3....:angel:
Och så har vi sålt vårt hus idag!!
Soon-to-be-ex flyttar 15/9(:bump:) och vårt hus överlåtes 2/12, så nu ska bara mitt boende bli säkrat så blir det bra det här!

Senast ändrad:
Om lillebror röstar hur ska övriga kunna dra relevanta slutsatser av motiveringen? För mig är det självklart att man själv skriver allt i ett sammanhang där allt bygger på vad man skriver och hur man reagerar.

Tja jag tänker väl att lillebror får redan på motiveringen samtidigt som han får reda på vad han ska rösta på? Inte vet jag för har som sagt inte brytt mig om att fundera kring det.

då knuffar jag upp den här också :)
Någon som känner sig manad att vara LL :) ?

1. Emtherlia
2. quarter4ever
3. bollen__
4. GladFliicka
5. Gabby_Ossi
6. cirkus
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 603
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 842
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
18 031
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 338
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Lekstuga
  • Tandfen utan kontanter
  • Pluggtråden

Hund, Katt, Andra Djur