Men nu åker jag snaaart! Så då kan jag inte vara med![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men nu åker jag snaaart! Så då kan jag inte vara med![]()
LL: Paddington
1. Emtherlia
2. quarter4ever
3. bollen__
4. GladFliicka
5. Gabby_Ossi
6. cirkus
7.
8.
9.
10.
11.
12.
LL: Paddington
1. Emtherlia
2. quarter4ever
3. bollen__
4. GladFliicka
5. Gabby_Ossi
6. cirkus
7.
8.
9.
10.
11.
12.
men ingen har ju skrivit upp sig som LL?Nu blir jag väl lynchad (igen) men vi är ju flera stycken före dig?
men ingen har ju skrivit upp sig som LL?
tja vi är ju några tappra som räddat listan från att halka längre ner i listan än 3:e sidan,ett flertal tillfällen senaste veckorna- jag efterlyste någon som kände sig manad att vara LL för tre - fyra dagar sedan och eftersom ingen anmält intresse innan så tycker jag inte att det är konstigt om någon skriver upp sig efter så pass många dagar. Men viil du vara LL så är det ju bara att du skriver det?Nä, listan är ju bara halvfull så det är väl ingen brådska? Själv avvaktade jag för att de före mig skulle få frågan först.
Vi startade väl listan för att några ville ha ett "kösystem" och inte att "först till kvarn" skulle gälla?
tja vi är ju några tappra som räddat listan från att halka längre ner i listan än 3:e sidan,ett flertal tillfällen senaste veckorna- jag efterlyste någon som kände sig manad att vara LL för tre - fyra dagar sedan och eftersom ingen anmält intresse innan så tycker jag inte att det är konstigt om någon skriver upp sig efter så pass många dagar. Men viil du vara LL så är det ju bara att du skriver det?
Vore ju kul om en lek kunde komma igång , det var ett tag sedan sist...
Jag ser inget fel med att Paddington anmälde sig som LL, ingen har ju gjort det på den 1,5 veckan sedan listan kom upp. Är man intresserad skriver man väl det? Eller är det meningen att man ska bli efterfrågad? Det är ju trevligt och så, men jag tänker mig att om inget skrivs saknas intresse. Kanske ska förtydliga att jag inte har någon åsikt i sig om vem som ska vara LL, tycker bara det är märkligt att de som är med i "kösystemet" ska få en förfrågan istället för att själva gå in i tråden.
Men i övrigt, både glömmerallt och bollen__ har skrivit i tråden, så jag antar att ingen av de är intresserade. Då återstår du @Niyama, @Blacksmithfarm och @Lobelia som är före Paddington.
Tror vi hamnar i ett moment 22 - om ingen LL skriver upp sig så tycker inte deltagarna att det är någon ide att skriva upp sig heller eftersom de inte vet när leken kommer igång och om de kommer att ha möjlighet att delta. Med en LL på plats är ju sannolikheten större att leken drar igång ganska så fort.Det är ju några före mig, jag orkar inte kolla om de skrivit i tråden just nu. Men problemet brukar ju inte vara att få en LL utan att få deltagare.
Intresse:
- glömmerallt, Assistent @bollen__ (om hon fortfarande är intresserad när det är dags) Tema Retro eller annat om deltagarna hellre vill det( Jag tar emot önskemål)
- Niyama
- Blacksmithfarm - något av Galenskaparna
- bollen__
- Lobelia - Stall Hästlyckan.
- Paddington - Robinson-Buke Allstars
- Artline
Men om du vet att du vill vara LL, så är det ju lika bra att skriva det? Så kanske fler vill anmäla sig också?Jag brukar i alla fall fråga de som är före mig innan jag skriver upp mig. Men eftersom deltagarlistan bara är halvfull tyckte jag inte att det var nån panik.
Ja, jag vet att du gör det. Jag antar bara att om man har intresse av att hålla en lek går man in i den här tråden och anmäler intresse.Jag brukar i alla fall fråga de som är före mig innan jag skriver upp mig. Men eftersom deltagarlistan bara är halvfull tyckte jag inte att det var nån panik.
Ja, jag vet att du gör det. Jag antar bara att om man har intresse av att hålla en lek går man in i den här tråden och anmäler intresse.
Jag undrar samma som de andra, vill du vara LL? Du är så kryptisk!
För egen del brukar mitt intresse gå av och an även om jag står uppskriven. Det kan ju vara så för andra ocksåIntresset är ju redan anmält när man skrev upp sig på listan?
För egen del brukar mitt intresse gå av och an även om jag står uppskriven. Det kan ju vara så för andra också![]()
Tror vi hamnar i ett moment 22 - om ingen LL skriver upp sig så tycker inte deltagarna att det är någon ide att skriva upp sig heller eftersom de inte vet när leken kommer igång och om de kommer att ha möjlighet att delta. Med en LL på plats är ju sannolikheten större att leken drar igång ganska så fort.
Men det är ju jättebra om du kan vara LL om inte @glömmerallt har möjlighet![]()
Snälla var inte så negativ - det tar leklusten ur folk, vill du vara lekledare så skriv upp dig, om inte så låt @Paddington vara det. Det är en lek och det ska vara roligt, inte någon millimeter rättvisa eller att folk ska vara rädda för att göra fel eller trampa någon på tårna. Jag brukar vänta med att skriva upp mig tills leken är på gång för att veta att jag kan.Nu blir jag väl lynchad (igen) men vi är ju flera stycken före dig?