Nej leken startar söndag.Japp leken startar imorgon med första dl må
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej leken startar söndag.Japp leken startar imorgon med första dl må
![]()
Det är visst till att vara otålig. ...Hm
Det var visst inte lördag idag![]()
Hm har mera med ölen igår att göra tror jagDet är visst till att vara otålig. ...![]()
Alltså hoppa över hela fredag kväll och lördags förmiddag. Du borde skämmas...Hm har mera med ölen igår att göra tror jag( det kändes som fredag igår och då borde det ju vara lördag idag
)
Inte ett duggAlltså hoppa över hela fredag kväll och lördags förmiddag. Du borde skämmas...
Och var är referatet från gårdagens clinic? För oss som inte hade möjlighet att närvaraClinicen startar imorgon klockan 18 och har för närvarande 6 deltagare including yours truly. Det finns plats för fler ifall någon får ett infall
Allt som händer på cirkus toalett stannar på cirkus toalettOch var är referatet från gårdagens clinic? För oss som inte hade möjlighet att närvara![]()
![]()
Och fortsätter vara det några timmar till.Det är söndag nu.....![]()
![]()
Nja det kommer nog ta en stund till.@Lobelia nu sitter jag på tåget och väntar på avgång på väg hem efter jättetrevlig långweekend
Så vore väldigt snällt om du hinner fixa upp lekenså jag har nåt att göra under resan (lär vara upptagen av barnen när jag väl ankommit hem )
Lekaleka
leka
![]()
oki dokiNja det kommer nog ta en stund till.
Lång startsträcka idag?Nja det kommer nog ta en stund till.
Alla hästar och ponnyer måste väl fångas in från hagenLång startsträcka idag?![]()
För att inte tala om att de inte ska rymma på vägen de blir ledda till stallet ....Alla hästar och ponnyer måste väl fångas in från hagen
Annars blir det inte mycket till ridskole-lek![]()
Jag fastnade på Drottningholm. Farlig plats om sällskapet vill få fina bilder på gässen.Lång startsträcka idag?![]()