Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du kan ju anmäla dig som reserv till @Lobelia om det behövs en ersättare?Men aaah att jag missade denna =( precis fatt tillbaka internet och ar leksugen som sjutton
Då är du förste reserv, vi har minst en som inte skrivit i leken än om jag ser rättMen aaah att jag missade denna =( precis fatt tillbaka internet och ar leksugen som sjutton
Varför har jag inte en teleporteringsmaskin?Btw:
Det ryktas om fortsättningskurs i föregående clinic.Och var man inte med på grundkursen kan man ta den samtidigt
Den ska troligen hållas den 16/10 - anmälan är öppen
Om inte datumet är helt satt så skulle det vara trevligt om fortsättningskursen blir den 17/10 istället...Btw:
Det ryktas om fortsättningskurs i föregående clinic.Och var man inte med på grundkursen kan man ta den samtidigt
Uppfinn enVarför har jag inte en teleporteringsmaskin?![]()
Typiskt! Du får hala fram en av de där marmeladmackorna du har under hatten om suget blir för stortBtw, nu går björnen i ide för ungefär två veckor framåt, så ingen idé att tagga för kommande lekar (även om jag är fortsatt leksugen)
IRL kallar och gör sig påmint![]()
Varför just Q?@quarter4ever kan du skriva upp mig?![]()
För att andra gör björntjänstVarför just Q?![]()
För att andra gör björntjänst.
Det blir inte riktigt uppskrivet utan försvinner magiskt efter en natt om inte @quarter4ever gör det![]()
Btw: