Varulvslekarnas anmälningstråd

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Niyama
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 986
  • Visningar Visningar 56 430
Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag hade egentligen inte tänkt vara med men det här kan man inte missa! Jag lovar.. Jag är inte ond längre. Jag har varit på pälsrehab och istället för att kidnappa dalmatinvalpar så ska jag börja ta mitt nya liv som lyxhustru på allvar. Jag har en hel del fritid just nu.

LL: Padddington & Habina

1. Mirtai
2. Gunilla_Persson - om inte deltagarantalet blir för stort.
3. Snurrfian (om leken startar 22/2 eller senare)
4. hemlig
5. Emma_Andersson
6. AnnaAnka
7. MariaMontazami
8. Agnesnicolewinter
9. IsabelAdrian
10. Cruella_DeVil
11.
12.

Jag hade egentligen inte tänkt vara med men det här kan man inte missa! Jag lovar.. Jag är inte ond längre. Jag har varit på pälsrehab och istället för att kidnappa dalmatinvalpar så ska jag börja ta mitt nya liv som lyxhustru på allvar. Jag har en hel del fritid just nu.

LL: Padddington & Habina

1. Mirtai
2. Gunilla_Persson - om inte deltagarantalet blir för stort.
3. Snurrfian (om leken startar 22/2 eller senare)
4. hemlig
5. Emma_Andersson
6. AnnaAnka
7. MariaMontazami
8. Agnesnicolewinter
9. IsabelAdrian
10. Cruella_DeVil
11.
12.

Stackars Mirtai och Snurrfian hahaha

Om det drar igång imorgon så flaggar jag redan nu för inaktivitet då jag jobbar till 19 och sen kommer vara helt slut och bara ha mobilen att surfa på.

Hiiii Guuuurls!

Väntar ivrigt på att se vem som kommer bli min nya BFF :love:

Om ni inte har några andra planer, vilket jag vet att ni inte har :p, för vem vill missa pool-party hemma hos mig, well

Vi ses till helgen, OSA senast torsdag jag måste ju veta hur många små presentpaket jag ska plocka ihop på Cartiers...

Champagnen står på kylning och endast det bästa är nog för mina fantastiska svenska vänner

Alla är välkomna!

xoxoxo

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 212
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 768
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 853
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 022
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår