Varulvslekarnas anmälningstråd

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Niyama
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 986
  • Visningar Visningar 56 462
Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså blä på @Paddington och @Habina som väljer så awesome tema nör jag VERKLIGEN inte kan vara med. Schemat för veckan som kommer är förhör, psykolog, ullared, än så länge fri, vårdcentralen. När ska hjärnan hinna med ulvlek liksom?:arghh::down::turd::cry::mad:

@Emma_Andersson @AnnaAnka - jättekul att ni vill vara med!! :bump:
och att du gör comeback i de här sammanhangen oxå Anna!
Jag känner på mig att det här kommer att bli en fantastisk säsong!!
:D:p

Till er som undrar - nej, jag har inte bett ngn om att ändra nick den här gången, det har de gjort alldeles själva. And I LÖV IT!!!:love::love::love::love::love:

LL: Padddington & Habina

1. Mirtai
2. Klara - om inte deltagarantalet blir för stort.
3. Snurrfian (om leken startar 22/2 eller senare)
4. hemlig
5. Emma_Andersson
6. AnnaAnka
7.
8.
9.
10.
11.
12.

LL: Padddington & Habina

1. Mirtai
2. Klara - om inte deltagarantalet blir för stort.
3. Snurrfian (om leken startar 22/2 eller senare)
4. hemlig
5. Emma_Andersson
6. AnnaAnka
7. MariaMontazami
8.
9.
10.
11.
12.

Jag vet inte om vi har så mycket gemensamt.
Jag menar jag ser inte på de andra som lyxfruar. För mig är Maria en medelklassperson och Gunilla – hennes hus vet jag inte om det är lyxigt alls
Övriga startfältet är bara vanliga Svenssons :p
Gunilla har iaf varit smart nog att inte anmäla sig medans jag ju är definitionen av lyxfru
Jag är så jävla snygg, kolla bara på min kropp, den absolut snyggaste kroppen i hela världen.

Jag vet inte om vi har så mycket gemensamt.
Jag menar jag ser inte på de andra som lyxfruar. För mig är Maria en medelklassperson och Gunilla – hennes hus vet jag inte om det är lyxigt alls
Övriga startfältet är bara vanliga Svenssons :p
Gunilla har iaf varit smart nog att inte anmäla sig medans jag ju är definitionen av lyxfru
Jag är så jävla snygg, kolla bara på min kropp, den absolut snyggaste kroppen i hela världen.

Du är så 2009.
Lyxfru? Du är väl inte ens gift längre med din Kalle eller vad han nu hette? Jag har inte sett dig nånstans på jättelänge? Är du inte bjuden längre kanske, stackars gumman.

Du är så 2009.
Lyxfru? Du är väl inte ens gift längre med din Kalle eller vad han nu hette? Jag har inte sett dig nånstans på jättelänge? Är du inte bjuden längre kanske, stackars gumman.
Ja, det känns helt underbart att jag är singel, kolla vad snygg jag är. Nu kan jag gå ut och pöka, jag har inte fått ett ordentligt pök på sju år.

Jag blir ju sjukt sugen på att vara med- men just denna veckan som kommer så står det målning på tapeten ( eh sas:p ) mamma och pappa kommer imorgon och ska stanna troligen hela vecka för att hjälpa till att få ordning på de rummen som behöver fixas till ( inga roliga färger och en massa spikhål som SYNS så det kommer bli så mycket bättre med lite färg :) )

jag skulle kunna sätta upp mig på listan, men varnar för att jag kan komma behöva att hoppa av / alternativt vara mycket mindre med än jag brukar, och då menar jag väldigt mycket mindre, typ nivån max 5 inlägg/ dan ( vilket kanske kan ses som positivt av vissa :cool: )
däremot om leken dröjer till typ nästa helg är det ju inga problem att vara med skulle jag tro:)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 295
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 793
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 895
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 039
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka