Alltså blä på @Paddington och @Habina som väljer så awesome tema nör jag VERKLIGEN inte kan vara med. Schemat för veckan som kommer är förhör, psykolog, ullared, än så länge fri, vårdcentralen. När ska hjärnan hinna med ulvlek liksom?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
förlåtAlltså blä på @Paddington och @Habina som väljer så awesome tema nör jag VERKLIGEN inte kan vara med. Schemat för veckan som kommer är förhör, psykolog, ullared, än så länge fri, vårdcentralen. När ska hjärnan hinna med ulvlek liksom?![]()
LL: Padddington & Habina
1. Mirtai
2. Klara - om inte deltagarantalet blir för stort.
3. Snurrfian (om leken startar 22/2 eller senare)
4. hemlig
5. Emma_Andersson
6. AnnaAnka
7. MariaMontazami
8.
9.
10.
11.
12.
och det redan INNAN leken börjat...
Jag vet inte om vi har så mycket gemensamt.
Jag menar jag ser inte på de andra som lyxfruar. För mig är Maria en medelklassperson och Gunilla – hennes hus vet jag inte om det är lyxigt alls
Övriga startfältet är bara vanliga Svenssons
Gunilla har iaf varit smart nog att inte anmäla sig medans jag ju är definitionen av lyxfru
Jag är så jävla snygg, kolla bara på min kropp, den absolut snyggaste kroppen i hela världen.
@MariaMontazami verkar också köra på¨"game on!" redanjag undrar om @AnnaAnka fattat att det inte börjat än?![]()
Ja, det känns helt underbart att jag är singel, kolla vad snygg jag är. Nu kan jag gå ut och pöka, jag har inte fått ett ordentligt pök på sju år.Du är så 2009.
Lyxfru? Du är väl inte ens gift längre med din Kalle eller vad han nu hette? Jag har inte sett dig nånstans på jättelänge? Är du inte bjuden längre kanske, stackars gumman.
Jaa, det ska jag nig hinna med.förlåt
du kanske kan hänga i åskådarlyan så du får vara med på ett hörn iaf![]()
tja, man brukar ju ha en samling m alla deltagare innan själva inspelningen drar igång, så det är helt naturligt att de börjar gnabbas redan.. Å du vet väl - ju fler kontroverser å uttalandet desto mer plats i mediautrymmet......@MariaMontazami verkar också köra på¨"game on!" redan![]()
Ja, det känns helt underbart att jag är singel, kolla vad snygg jag är. Nu kan jag gå ut och pöka, jag har inte fått ett ordentligt pök på sju år.
typ nivån max 5 inlägg/ dan ( vilket kanske kan ses som positivt av vissa)
däremot om leken dröjer till typ nästa helg är det ju inga problem att vara med skulle jag tro![]()