Varulvslekarnas anmälningstråd

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Niyama
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 986
  • Visningar Visningar 56 414
Status
Stängd för vidare inlägg.
LL: Bumpo

1. hemlig
2. Paddington (kommer inte vara lika aktiv som jag har varit tidigare)
3. Mirtai
4. Snurrfian
5. @LenaH :cool:
6. quarter4ever
7. Hedinn
8.
9.
10.
11.
12.

Under förutsättning att @bumpo känner att det verkligen finns tid för att hålla i en lek, med tanke på missade DL-tider i förra leken? Även om det kanske krävs något mindre tid som LL så föredrar ju i alla fall jag om uppdateringarna sker när de ska. :D

@Hedinn jag lovar att jag kommer hålla dl-tiderna. Jag har inte tid att bli sjuk nu. Plus att jag börjar få lite mer koll på de andra sakerna som stört det senaste.

Aset är häktat, igen, och har fått en högst trolig tid för rättegången. Äntligen.
Aset, rättegång? Nu har jag missat något känner jag, inte alltför allvarligt, hoppas jag? :eek:

Jag tror jag börjar bli liiiiiiite sugen på att hoppa på en lek igen! Men, MEN... såklart är jag mitt i en fet tentaperiod. :laugh:
Men till påsk beställer jag en lek! Mer exakt med start ca 24:e? Fixar ni det är ni rara? :angel: ;) :love: (skämt åsido, efter tentaperioden nu vill jag också vara med en lek! :bump: )

@bumpo Stor kram! (totalt missat detta, och vet inte vad jag ska säga, men jag är glad att du kom undan!) :heart

Jag tror jag börjar bli liiiiiiite sugen på att hoppa på en lek igen! Men, MEN... såklart är jag mitt i en fet tentaperiod. :laugh:
Men till påsk beställer jag en lek! Mer exakt med start ca 24:e? Fixar ni det är ni rara? :angel: ;) :love: (skämt åsido, efter tentaperioden nu vill jag också vara med en lek! :bump: )

@bumpo Stor kram! (totalt missat detta, och vet inte vad jag ska säga, men jag är glad att du kom undan!) :heart
Tenta, schmenta? :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 776
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 756
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 841
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 018
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka