Varulvslekarnas anmälningstråd

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Niyama
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 986
  • Visningar Visningar 56 414
Status
Stängd för vidare inlägg.
Tack för tagg! Jag ska fundera någon timma men jag har ju svårt att förlika mig med mobilspel. Är hemma på hotellet nu i tre dagar för att vila mina problematiska muskler och passa på och jobba. Sen blir det dykning igen och då åker jag tidig morgon och är inte tillbaka förrän på eftermiddagen så då har jag dåligt med tid.

Vilka är de tänkta DL-tiderna?
21:30 -22:00 dag.
Natt DL kommer att varriera en del är jag rädd, kan du inte vara med och leka så får du gärna hjälpa mig så jag knte blkr så låst vid varje DL. Min allra bästa assisten @Paddington är ju med och leker.

Natt DL kommer att varriera en del är jag rädd, kan du inte vara med och leka så får du gärna hjälpa mig så jag knte blkr så låst vid varje DL. Min allra bästa assisten @Paddington är ju med och leker.
Jag måste stryka mig tyvärr, jag fixar inte senare DL än 21 är jag rädd.

Och jag veeet att man kan rösta tidigare och allt det där men jag vet också att jag kommer sitta kvar och inte komma i säng. :crazy:

Om det är så att leken dyker upp ikväll så vill jag bara förvarna om att jag inte kommer att hitta den innan imorgon... ;) Jag är tävlingsledare efm/kväll på sonens fotbollsturnering och finalen går kl 21:00... Därefter ska vi plocka undan och städa så jag kommer nog att ramla i säng när jag kommer hem... Och jag kan fetglömma att kolla via telefonen, förra året hann jag inte kissa ens... :meh:

Jag skulle gärna hjälpa dig, men jag har ju en timmas tidsskillnad (klockan är 10.40 här nu) och endast internet via wi-fi. Det funkar bra nästan hela tiden, men det har hänt att det dött vilket kan bli dumt vid uppdateringar. Annars är jag vanligen vaken och på hotellet vid DL.

När jag ska dyka (nästa dag 9/1) sticker jag 7.30 dvs 6.30 svensk tid. Om min plan håller är jag dock hemma och inom wi-fi 6e och/eller 7e. För jag ska jobba och hotellet är mitt kontor.

Jag måste stryka mig tyvärr, jag fixar inte senare DL än 21 är jag rädd.

Och jag veeet att man kan rösta tidigare och allt det där men jag vet också att jag kommer sitta kvar och inte komma i säng. :crazy:
Torsdag/fredag kan jag fixa tidigare men nu jag jobbar kväll i helgen och troligen nästa vecka. Jag kan inte lova uppdateringar på arbetstid.

Jag skulle gärna hjälpa dig, men jag har ju en timmas tidsskillnad (klockan är 10.40 här nu) och endast internet via wi-fi. Det funkar bra nästan hela tiden, men det har hänt att det dött vilket kan bli dumt vid uppdateringar. Annars är jag vanligen vaken och på hotellet vid DL.

När jag ska dyka (nästa dag 9/1) sticker jag 7.30 dvs 6.30 svensk tid. Om min plan håller är jag dock hemma och inom wi-fi 6e och/eller 7e. För jag ska jobba och hotellet är mitt kontor.
Ok, jag får klara mig ändå :)

LL Lobelia

Tema Emil i Lönneberga

1. Ferrari
2. Paddington (borde hinna leka en lek till innan pluggandet drar igång)
3. Snurrfian (jag ska ju bara skriva en 12 sidor med textilhistoria så det borde väl funka... ;) )
4. Habina
5. Blacksmithfarm (beroende på hur det ser ut när leken är igång kan jag behöva rösta tidigt vissa dagar o.s.v. (som vanligt ;)))
6. quarter4ever ( knyckte turnumret:p )
7. bollen__
8. Artline
9. Mirtai
10.fio
11.TeamLundVer
12. Dentaku :bump:
13. Jfrelin (lucky no 13 :D)
14. cirkus
15. MikaTela :)
16.

Insåg att jag missat att följa nya anmälningstråden, så gör ett litet inlägg.

Hängde inte med på om ni slopade LL-listan men anmäler iaf intresse att köra en lek med Firefly-tema någon gång i framtiden :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 776
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 756
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 840
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 018
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka