De har inte druckit, de har ätit en massa jästa körsbär som blev över från fru Petrells körsbärsvin. Fattaruväl!Alltså, vad har ni druckit egentligen?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De har inte druckit, de har ätit en massa jästa körsbär som blev över från fru Petrells körsbärsvin. Fattaruväl!Alltså, vad har ni druckit egentligen?![]()
Döh! Det borde jag ha fattat! Så nu ligger de alltså avtuppade på gödselstacken?De har inte druckit, de har ätit en massa jästa körsbär som blev över från fru Petrells körsbärsvin. Fattaruväl!![]()
Q brukar väl gräva ner sig där ibland påstår hon?Döh! Det borde jag ha fattat! Så nu ligger de alltså avtuppade på gödselstacken?![]()
21:30 -22:00 dag.Tack för tagg! Jag ska fundera någon timma men jag har ju svårt att förlika mig med mobilspel. Är hemma på hotellet nu i tre dagar för att vila mina problematiska muskler och passa på och jobba. Sen blir det dykning igen och då åker jag tidig morgon och är inte tillbaka förrän på eftermiddagen så då har jag dåligt med tid.
Vilka är de tänkta DL-tiderna?
Jag måste stryka mig tyvärr, jag fixar inte senare DL än 21 är jag rädd.21:30 -22:00 dag.
Natt DL kommer att varriera en del är jag rädd, kan du inte vara med och leka så får du gärna hjälpa mig så jag knte blkr så låst vid varje DL. Min allra bästa assisten @Paddington är ju med och leker.
Jag skulle gärna hjälpa dig, men jag har ju en timmas tidsskillnad (klockan är 10.40 här nu) och endast internet via wi-fi. Det funkar bra nästan hela tiden, men det har hänt att det dött vilket kan bli dumt vid uppdateringar. Annars är jag vanligen vaken och på hotellet vid DL.21:30 -22:00 dag.
Natt DL kommer att varriera en del är jag rädd, kan du inte vara med och leka så får du gärna hjälpa mig så jag knte blkr så låst vid varje DL. Min allra bästa assisten @Paddington är ju med och leker.
Torsdag/fredag kan jag fixa tidigare men nu jag jobbar kväll i helgen och troligen nästa vecka. Jag kan inte lova uppdateringar på arbetstid.Jag måste stryka mig tyvärr, jag fixar inte senare DL än 21 är jag rädd.
Och jag veeet att man kan rösta tidigare och allt det där men jag vet också att jag kommer sitta kvar och inte komma i säng.![]()
Ok, jag får klara mig ändåJag skulle gärna hjälpa dig, men jag har ju en timmas tidsskillnad (klockan är 10.40 här nu) och endast internet via wi-fi. Det funkar bra nästan hela tiden, men det har hänt att det dött vilket kan bli dumt vid uppdateringar. Annars är jag vanligen vaken och på hotellet vid DL.
När jag ska dyka (nästa dag 9/1) sticker jag 7.30 dvs 6.30 svensk tid. Om min plan håller är jag dock hemma och inom wi-fi 6e och/eller 7e. För jag ska jobba och hotellet är mitt kontor.
Vill du vara med? Jag tänkte lotta rollerna och behöver veta. @LenaHJag måste stryka mig tyvärr, jag fixar inte senare DL än 21 är jag rädd.
Och jag veeet att man kan rösta tidigare och allt det där men jag vet också att jag kommer sitta kvar och inte komma i säng.![]()
Nä, jag måste stå över. :-)Vill du vara med? Jag tänkte lotta rollerna och behöver veta. @LenaH
Det löser vi dåOm det blir fler dl på en dag vill jag bara säga att i helgen kan det bli knivigt för mig att hinna det (om jag lever i leken då...)
![]()
Eller så kan du slappna av och ha lite roligt iblandJag kanske kommer tillbaka om ett tag. Mitt liv är just nu rätt jobbigt och min stubin därefter. Det är rätt onödigt att jag exploderar på er bara för att mitt jobb är hopplöst.
Bra förslag men jag vet att jag bara blir irriterad och arg eftersom jag inte orkar koncentrera mig på rätt sätt. Hjärnan hänger inte med helt enkelt.Eller så kan du slappna av och ha lite roligt ibland![]()