Varulvslekarnas anmälningstråd

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Niyama
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 986
  • Visningar Visningar 56 414
Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har börjat skissa på min kommande lek (skriver här bara för att putta upp leken). Vad skulle vara roligast?

Riksutställningen för modellhästar!

joyride2_569247e72a6b2281252676cb.jpg

Eller årets Vetlandahelg (dvs hingstpremiering för fjordhingstar)

image_55f59302e087c35c1a340d74.jpg

Som jag sa tidigare @Habina att du gör den ena utesluter inte att du gör den andra oxå ;)

Det är djupt beroendeframkallande att vara LL :p

För övrigt vill jag gärna se/höra om alla sabotage när folk kastar målarfärg på varandras modellhästar, byter ut dem till barbiehästar för att slutligen kidnappa dem å hota sälja dem på Blocket för en femma.... :p :D

och vad är det för fel med det @Paddington ??:cautious:
Eller är det @Lobelia jag ska INTE godförklara:arghh::arghh::idea::confused:

oups nä visst ja ingen av dem är ens anmälda än, och Habina är inte ens LL till leken som ska komma upp näst
:D
*lika förvirrad som vanligt :o:rofl: *
Vaddå skäckar och appaloosor?
Jag har väl inte sagt ngt om dem......

Å förresten, vad ska jag m en skäck till när jag kan få en alldeles egen underbar chocolate palomino..... :angel:
f32fc2d08c67356d06cbc9aa37e2b285.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 776
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 756
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 840
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 018
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • WE-tråden