Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det beror på om du tänker LL :a som ditt alter ego eller inteJag har börjat skissa på min kommande lek (skriver här bara för att putta upp leken). Vad skulle vara roligast?
Riksutställningen för modellhästar!
![]()
Eller årets Vetlandahelg (dvs hingstpremiering för fjordhingstar)
![]()
Det beror på om du tänker LL :a som ditt alter ego eller inte
Paow ska givetvis ha hingstar som tema![]()
För övrigt vill jag gärna se/höra om alla sabotage när folk kastar målarfärg på varandras modellhästar,
och vad är det för fel med det @Paddington ??Avlar skäckar och appalosas menar du?
besides du stavar appaloosa felAvlar skäckar och appalosas menar du?
Besserwisse.... nej du var bybo, du kan inte veta sånt....bollen__ var faktiskt ondbesides du stavar appaloosa feltvå oo ska det va
![]()
tackBesserwisse.... nej du var bybo, du kan inte veta sånt....bollen__ var faktiskt ond
![]()
Vaddå skäckar och appaloosor?och vad är det för fel med det @Paddington ??
Eller är det @Lobelia jag ska INTE godförklara
oups nä visst ja ingen av dem är ens anmälda än, och Habina är inte ens LL till leken som ska komma upp näst
*lika förvirrad som vanligt*
nä det var @Lobelia som sa det - är hon ond tror du?Vaddå skäckar och appaloosor?
Jag har väl inte sagt ngt om dem......
LLs är väl alltid ond - å eftersom nya leken inte kommit igång så lär väl det fortfarande gälla....nä det var @Lobelia som sa det - är hon ond tror du?![]()
ok ska vi rösta på henne tro? ELLER så är det bollen__ IGEN som är ondLLs är väl alltid ond - å eftersom nya leken inte kommit igång så lär väl det fortfarande gälla....![]()
jag tycker vi röstar på dig den här gången... du försöker sprida misstankar åt alla möjliga håll utan att ha ngt vidare på fötterna.....ok ska vi rösta på henne tro? ELLER så är det bollen__ IGEN som är ond![]()
varsågod- det kommer ge många svar !!!jag tycker vi röstar på dig den här gången... du försöker sprida misstankar åt alla möjliga håll utan att ha ngt vidare på fötterna.....![]()
hoppas det - tror jag väljer att syna dig den här gången, el vad säger du @LenaHvarsågod- det kommer ge många svar !!!![]()