Varulvslekarnas anmälningstråd

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Niyama
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 986
  • Visningar Visningar 56 414
Status
Stängd för vidare inlägg.
Du och jag @bollen__ ! Jag slutade för tio år sen för jag kunde inte ha häst längre. Eftersom "allt eller inget" är mitt mellannamn lär jag inte börja förrän jag kan/vill skaffa häst igen. Undantag kan göras om möjlighet dyker upp att lära sig något helt annat, typ rida western.
du får följa med på sommarträffen i sommar hos mig @Myrten så kan vi nog göra en introduktion till western iaf ;)

Man blir knäpp ändå! ;) Saknar det så otroligt mycket ibland..men medryttare var inget för mig, var därför jag slutade. Det får vänta tills jag kan ha en egen igen :love:

Jag hade mitt längsta uppehåll efter att jag insåg att jag inte klarade av att vara medryttare. Då tog det mig ett halvår att börja kolla hästannonser och sedan köpte jag Ariel drygt ett år efter att jag slutat som medryttare. :p

Men då var jag rätt så knäpp, missade helt skiftningen från vinter till vår för jag kom mig inte ut. O_o

Jag hade mitt längsta uppehåll efter att jag insåg att jag inte klarade av att vara medryttare. Då tog det mig ett halvår att börja kolla hästannonser och sedan köpte jag Ariel drygt ett år efter att jag slutat som medryttare. :p

Men då var jag rätt så knäpp, missade helt skiftningen från vinter till vår för jag kom mig inte ut. O_o
Man kan säga att det blivit en aning bättre sen jag skaffade hund, men ibland kommer jag på mig själv med att dagdrömma att jag rider när jag går med hunden på något extra mysigt ställe :o
Hoppas du blir frisk snart nu så du får rida! :love:

du får följa med på sommarträffen i sommar hos mig @Myrten så kan vi nog göra en introduktion till western iaf ;)
Hm. Låter intressant. För närvarande är jag dessutom tjock tant, så ska jag rida borde jag försöka ta bort en del av tjockheten (jag red senast i somras och hästen överlevde, men det kändes ju att jag inte ridit ordentligt på tio år och smal har jag aldrig varit...). Men eftersom jag inte klarar av att göra NÅGOT utan mål vore en sådan intro kanske ett mål nog för att banta lite.

Du och jag @bollen__ ! Jag slutade för tio år sen för jag kunde inte ha häst längre. Eftersom "allt eller inget" är mitt mellannamn lär jag inte börja förrän jag kan/vill skaffa häst igen. Undantag kan göras om möjlighet dyker upp att lära sig något helt annat, typ rida western.

...och jag då. Jag längtar verkligen efter att rida men har inte tid och energi att vara medryttare.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 776
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 756
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 840
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 018
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Fri tillgång på torrfoder?
  • Uppdateringstråd 31