Är det gott?Vad använder du för te?
Det heter YogiTea Choco och är ett ayurveda-te.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det gott?Vad använder du för te?
Man blir knäpp ändå!Fast du tog kanske ett beslut om att sluta? Jag vill rida, men har varit sjuk/skadad samt att det varit för kallt. Då blir man knäpp.![]()
du får följa med på sommarträffen i sommar hos mig @Myrten så kan vi nog göra en introduktion till western iafDu och jag @bollen__ ! Jag slutade för tio år sen för jag kunde inte ha häst längre. Eftersom "allt eller inget" är mitt mellannamn lär jag inte börja förrän jag kan/vill skaffa häst igen. Undantag kan göras om möjlighet dyker upp att lära sig något helt annat, typ rida western.
Man blir knäpp ändå!Saknar det så otroligt mycket ibland..men medryttare var inget för mig, var därför jag slutade. Det får vänta tills jag kan ha en egen igen
![]()
Man kan säga att det blivit en aning bättre sen jag skaffade hund, men ibland kommer jag på mig själv med att dagdrömma att jag rider när jag går med hunden på något extra mysigt ställeJag hade mitt längsta uppehåll efter att jag insåg att jag inte klarade av att vara medryttare. Då tog det mig ett halvår att börja kolla hästannonser och sedan köpte jag Ariel drygt ett år efter att jag slutat som medryttare.
Men då var jag rätt så knäpp, missade helt skiftningen från vinter till vår för jag kom mig inte ut.![]()
Hm. Låter intressant. För närvarande är jag dessutom tjock tant, så ska jag rida borde jag försöka ta bort en del av tjockheten (jag red senast i somras och hästen överlevde, men det kändes ju att jag inte ridit ordentligt på tio år och smal har jag aldrig varit...). Men eftersom jag inte klarar av att göra NÅGOT utan mål vore en sådan intro kanske ett mål nog för att banta lite.du får följa med på sommarträffen i sommar hos mig @Myrten så kan vi nog göra en introduktion till western iaf![]()
Jag kan först efter 19-20 ikväll så måndag låter super för min del iaf.DL 21.00 it is then! Med reservation för sena uppdateringar vid eventuella akuta nattpassJag kan lägga första DL på måndag om det fungerar bäst för er alla?
Du och jag @bollen__ ! Jag slutade för tio år sen för jag kunde inte ha häst längre. Eftersom "allt eller inget" är mitt mellannamn lär jag inte börja förrän jag kan/vill skaffa häst igen. Undantag kan göras om möjlighet dyker upp att lära sig något helt annat, typ rida western.
ja vem ska vi tvångsanmäla tro ?Nu har jag ridit och är en lycklig människa igen.Tycker verkligen det är dags att platserna blir fullsatta så vi kan leka..
![]()
Ni är ju 11 redan, vad klagar ni förja vem ska vi tvångsanmäla tro ?
@Sasse kanske som ju faktiskt varit inne och undrat över chokladthé?
![]()
Varför inte?
för att @Kitty_Jutbring s alter ego inte är anmäld från börjanVarför inte?![]()